فریاد شیران: باشگاه استقلال توان جذب بازیکن 20 تا 25 میلیارد تومانی را ندارد، به علت مسائل انضباطی قرارداد اسماعیلی تمدید نشد

به گزارش زعفران، معاون باشگاه استقلال در مورد شکست مقابل الهلال عربستان توضیحاتی را بیان نمود.

فریاد شیران: باشگاه استقلال توان جذب بازیکن 20 تا 25 میلیارد تومانی را ندارد، به علت مسائل انضباطی قرارداد اسماعیلی تمدید نشد

به گزارش خبرنگار ، ناصر فریادشیران، معاون پس از شکست مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: بازی بسیار قابل قبولی بود. بازیکنان وظایف تاکتیکی خودشان را انجام دادند. مقابل تیمی قرار گرفتیم که ثروتمند است و شرایط اقتصادی خیلی مناسبی دارد. الهلال از بازیکنان خارجی و حرفه ای خودش استفاده کرد و متاسفانه نتیجه را به تیم حریف واگذار کردیم.

او در خصوص نقدها به مدیریت این تیم در فصل جابجایی بیان نمود: بازرسی کل کشور از مدیران عامل باشگاه ها دعوت کرد و احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم در این جلسه حاضر شد. سازمان بازرسی شرایط اقتصادی مشخص کرد که باشگاه استقلال هم بر اساس همان شرایط و مجوز وزارت ورزش و جوانان عمل کرد. ما نمی توانیم بازیکن 20 تا 25 میلیارد تومانی را جذب کنیم. برخی از بازیکنانی که درخواست های بالا داشتند را باشگاه نتوانست جذب کند و طبیعی است که باشگاه هایی که شرایط اقتصادی بهتری دارند این بازیکنان خوب ما را جذب کردند.

او در خصوص تمدید نشدن قرارداد فرشید اسماعیلی گفت: مشکل او اقتصادی نبود. فرشید اسماعیلی بحث انضباطی داشت و باشگاه قرارداد او را تمدید نکرد.

فریادشیران در خصوص درخواست اقتصادی مسعود ریگی بیان نمود: او درخواست 15 تا 20 میلیارد تومانی داشت و ما نتوانستیم این مبلغ را فراهم کنیم. باشگاه طبق اصول حرفه ای و اخلاقی رفتار می نماید و تابع بازیکن نیست. در بحث جابجایی کمیته جابجایی تصمیم می گرفت. حتی در برخی جلسات سرمربی تیم هم حضور داشت و خود مجیدی هم گفت که اگر در جلسه هیئت مدیره نبودم، باورم نمی شد که بازیکنی چنین مبالغی بخواهد.

فریاد شیران در خصوص انتقال مهدی قایدی به تیم الشباب الاهلی امارات گفت: این اتفاقی خیلی خوب و گران ترین انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. او و همسرش دوست نداشتند در ایران بمانند و باشگاه تصمیم گرفت در شرایط خیلی خوب او را انتقال بدهد.

او اعلام کرد: اگر انصاف را رعایت کنیم، باشگاه برای تیم برترین هتل و امکانات را فراهم نموده است. دوشنبه صبح به حساب بازیکنان پول واریز شد. باید مقداری آرامش داشته باشیم. همه بازی ها برد و باخت دارند، اما نباید بگوییم باشگاه شرایط بدی دارد. ما گابریل پین را به درخواست مجیدی جذب کردیم و در فصل جابجایی 98 درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی جذب شدند، اما به هر حال الهلال تیم ثروتمندی است. ما نمی توانیم مانند آن بازیکنان را جذب کنیم و همواره مقابل الهلال شرایط سختی داشته ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 224

به "فریاد شیران: باشگاه استقلال توان جذب بازیکن 20 تا 25 میلیارد تومانی را ندارد، به علت مسائل انضباطی قرارداد اسماعیلی تمدید نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریاد شیران: باشگاه استقلال توان جذب بازیکن 20 تا 25 میلیارد تومانی را ندارد، به علت مسائل انضباطی قرارداد اسماعیلی تمدید نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید