مسائل حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد

به گزارش زعفران، مسائل و مسائل حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور سرپرست دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت بررسی و طرح هایی برای حل هر چه سریع تر مسائل این حوزه برنامه ریزی شد.

مسائل حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عباس شیراوژن، معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با همراهی حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در دیدار با حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران و محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، ضمن بررسی موارد و مسائل مطرح شده در بازدید وزیر، در جریان برنامه های دانشگاه برای حوزه دانشجویی قرار گرفتند.

در این دیدار قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر جایگاه ویژه دانشجویان در توسعه کشور گفت: جایگاه دانشجویان به عنوان سرمایه اجتماعی غیرقابل جایگزین در کشور، همواره مورد تأکید ما بوده است و حل مسائل و مسائل آنان در اولویت کار های ما واقع شده است.

وی افزود: از زمان تصدی مسئولیت دانشگاه، چندین جلسه با کنندگان دانشجویان و دستیاران و مسئولان تشکل های دانشجویی برگزار کردیم و حل مسائل و مسائل آنان در دستور کار دانشگاه واقع شده است.

همچنین محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به موارد مطرح شده در بازدید وزیر بهداشت برنامه عملیاتی دانشگاه در حوزه تأمین، توسعه و بهسازی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشریح کرد.

وی گفت: معضلات و مسائل خوابگاه ها احصا شده و برای حل این مسائل در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلندمدت برنامه عملیاتی تهیه شده است که در اسرع وقت و با تأمین بودجه لازم، این اقدامات اجرایی خواهد شد.

در ادامه جلسه عباس شیراوژن معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای حمایت از دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه تجهیز و بهسازی خوابگاه های دانشجویی گفت: حضور وزیر بهداشت در خوابگاه و پیگیری مسائل این حوزه، نشانگر اولویت مسائل رفاهی و معیشتی دانشجویان است.

همچنین بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اقدامات معاونت دانشجویی فرهنگی در خصوص مسائل دستیاران را برشمرد و گفت: بیمه خدمات درمانی، اعطای تسهیلات 15 میلیون تومانی به صورت سالانه که در حال برنامه ریزی برای افزایش این مبلغ هستیم به دستیاران و رایزنی برای تبدیل کمک هزینه به حقوق از اقدامات انجام شده در حوزه دستیاران پزشکی است.

در این جلسه مقرر شد گروهی متشکل از کنندگان دانشگاه و معاونت دانشجویی وزارت بهداشت ضمن اقدام برای رفع مسائل فوری خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران بر فرایند تکمیل پروژه های خوابگاهی دانشگاه نظارت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 304

به "مسائل حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید