مقاله: بیمه دانشجویی در کانادا شامل چه خدماتی میشود و شرایط دریافت چیست؟

به گزارش زعفران، در این میان بیمه های دولتی برای دانشجویان بین المللی در ایالت های نیوبرانزویک، نواسکوشیا، آنتاریو، کبک، پرنس ادوارد و یوکان ارائه نمی گردد.

مقاله: بیمه دانشجویی در کانادا شامل چه خدماتی میشود و شرایط دریافت چیست؟

با رشد تعداد دانشجویان بین المللی در کانادا و توسعه پذیرش دانشجو در این کشور، بیمه های خصوصی برای پوشش ورودی های نو آغاز به کار کردند. همان طور که از اسم این قبیل بیمه ها درک می گردد، بیمه های خصوصی گران تر هستند. البته ناگفته نماند که خدمات درمانی این بیمه ها به نسبت پوششِ وسیع تری دارند. در بیمه های خصوصی مراقبت های دهان و دندان و بینایی نیز پوشش داده می گردد. بیمه های دولتی در مراکز درمانی دولتی ارائه می گردد و هزینه کلینیک های خصوصی معمولا به عهده بیمه های درمانی خصوصی است. شرکت های خصوصی معمولا 80% از کل هزینه درمان را پرداخت می نمایند.

نوع این بیمه ها و سطح خدمات آن ها به افراد تحت پوشش، به ایالت محل تحصیل و طول دوره تحصیلی و مدت زمان اقامت دانشجو در کانادا بستگی دارد. به طوری که دانشجویان با اقامت شش ماهه، تحت پوشش بیمه درمانی اورژانسی قرار می گیرند و در صورت طولانی بودن دوره تحصیل، تحت پوشش بیمه های کامل تری قرار می گیرند. گفتنی است که به علت مدیریت متفاوت استانی در سیستم آموزش و پرورش و تحصیلات تکمیلی، بیمه دانشجویی تنها در ایالت محل تحصیل اعتبار دارند و در دیگر استان های کانادا پوشش دهی ندارد.

منبع مقاله: بیمه دانشجویی در کانادا شامل چه خدماتی میگردد و شرایط دریافت چیست؟

انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 133

به "مقاله: بیمه دانشجویی در کانادا شامل چه خدماتی میشود و شرایط دریافت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بیمه دانشجویی در کانادا شامل چه خدماتی میشود و شرایط دریافت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید