نشست بررسی اهمیت طرح های فصلی در حمایت و احیای کتاب فروشی ها برگزار می شود

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران ، با گذشت 6 سال از آغاز طرح های حمایتی و برگزاری 16 دوره طرح، به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، خبرنگاران براساس رسالت نقد و گفت و گو، سلسله نشست های تخصصی با هدف بررسی ابعاد مختلف این رویداد از نظر اجرا، اثر گذاری اقتصادی، حمایتی و آینده طرح های حمایتی را برگزار می کند.

نشست بررسی اهمیت طرح های فصلی در حمایت و احیای کتاب فروشی ها برگزار می شود

دومین نشست از سلسله نشست های ایبنا، یکشنبه (9 خردادماه) با عنوان بررسی اهمیت طرح های فصلی در حمایت و احیای کتاب فروشی ها ساعت 10 در اتاق گفت و گوی خبرنگاران برگزار می شود.

در این نشست، ابراهیم فرازمند، مدیر کتابفروشی فرازمند رشت، سورناعمیدی، مدیر کتاب فروشی دی و محمد زارع، مدیر کتاب فروشی رود به عنوان کارشناس حضور دارند.

شرکت در وبینارها

با توجه به تکثر نظرات و نقدها احتمالی نزد اهالی نشر و کارشناسان این حوزه، نشست ها در فضای وبیناری قابل دسترسی به صورت برخط برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند نظرات خود را حول محورهای مربوطه، اظهار کنند.

علاقه مندان می توانند در زمان مشخص شده برای هر نشست، از طریق آدرس زیر در وبینارهای تخصصی خبرنگاران، شرکت کنند:

https://www.skyroom.online/ch/hadi-hir/book-ibna

نخستین نشست

نخستین نشست از سلسله نشست های ایبنا، شنبه (8 خرداد ماه) با عنوان بررسی تاثیرات طرح های فصلی بر گردش مالی صنعت نشر با حضور علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید تیموری، مدیر کتاب فروشی های زنجیره ای نشر چشمه و امیر حسین متولی، مدیر انتشارات هوپا برگزار شد.

نخستین دوره طرح های حمایتی با عنوان کتاب فروشی به وسعت ایران همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب برگزار شد. هدف از برگزاری طرح های حمایتی، تقویت کتاب فروشی ها به ویژه کتاب فروشی های کوچک در سراسر کشور مشخص شده است.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 16 طرح گذشته، بیش از 266 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری طرح تخصیص داده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 102

به "نشست بررسی اهمیت طرح های فصلی در حمایت و احیای کتاب فروشی ها برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست بررسی اهمیت طرح های فصلی در حمایت و احیای کتاب فروشی ها برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید