تور گرجستان ارزان: هتل بیلت مور این بار در قلب مرکز گرجستان

به گزارش زعفران، هتل بیلت مور تفلیس

هتل بیلت مور تفلیس با قرار داشتن در بالای خط افق شهر تفلیس، درست مانند یک سفینه فضایی به نظر می رسد و یک نشانه مدرن در مرکز گرجستان به شمار میرود. شهری که به واسطه معافیت ویزای بین اتباع و ساکنان GCC، در حال جذب گردشگران بیشتر و بیشتر است. هتل بیلت مور در تفلیس، نقطه شروع کار گروه هتل های Millennium & Copthorne در گرجستان است. این هتل به صورت کامل با شیشه پوشانده شده و با کلاس بسیار بالایی ساخته شده است و کارمندان این هتل آن را به عنوان بلندترین ساختمان این سوی قفقاز به رخ می کشند. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه بیشتر از این هتل بدانیم.

تور گرجستان ارزان: هتل بیلت مور این بار در قلب مرکز گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

افتتاحیه بزرگ هتل بیلت مور تفلیس به وسیله صاحبان هتل یعنی گروه Dhabi که در امارات متحده عربی واقع شده است و با پشتیبانی بانک ترا (Tera) صورت گرفته است. برای این مراسم بیش از 5 هزار نفر در خیابان روستاولی (Rustaveli) مرکز جمع شده و شاهد نمایش آتش بازی و کنسرت های ستاره های بزرگ در مقابل درب پشتی هتل بودند.

نخست وزیر گرجستان یعنی گیورگی کویریکاشویلی و وزیر توسعه فرهنگ و دانش امارات متحده عربی یعنی شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان نیز در میان میهمانان قرار داشتند. علی حامد لکریم الزابی به عنوان رییس و مدیر ارشد اجرای بخش خاورمیانه و آفریقای Millennium & Copthorne در معرفی این هتل گفت: ما مفتخریم که برند لوکس خود یعنی بیلت مور را به گرجستان آورده ایم و مشتاقانه چشم انتظار ارائه خدمات بی نقص به مهمانان خود هستیم تا بتوانیم برای آن ها تجربه ای استثنایی را به ارمغان بیاوریم که در خاطرات بلندمدت آن ها باقی بماند. هتل بیلت مور تفلیس میان هتل های تفلیس توانسته است تا روح تاریخ و فرهنگ گرجستان را تسخیر کند، جایی که سبک و سیاقی بی عیب و نقص و معماری با افسون مشهور گرجستان ترکیب شده اند.

سمی ادوارد به عنوان مدیر ارشد گروه Dhabi نیز گفت: هتل بیلت مور در شهر تفلیس با قرار داشتن در باکلاس ترین نقطه شهر می تواند با یاری فضای چشمگیر و طراحی بی نظیری که از فرهنگ غنی گرجستان الهام گرفته شده است، سطح جدیدی از لوکس بودن و تشریفات را در میزبانی ارائه کند. ما از این که منظره ما برای ساخت یک بنای منحصربه فرد در تفلیس به واقعیت بدل شده است، بسیار مفتخریم و اطمینان داریم که این سطح از جذابیت در میان ساکنان و بازدیدکنندگان این شهر طنین انداز خواهد شد.

هتل بیلت مور تفلیس با توجه به موقعیت مکانی بی رقیب در خیابان روستاولی و نزدیک بودن به رود کر، در قلب مرکز جای گرفته است. این هتل با محاصره شدن در میان بوتیک های شیک طراحان مشهور، گالری های هنری و گنجینه ای از جاذبه های تاریخی و فرهنگی و درعین حال ساختمان های تجاری و دولتی، در موقعیتی عالی برای مسافران نکته سنج واقع شده است.

طراحی این هتل با اشغال کردن موقعیت مکانی ای که پیش از آن به خاطر قرار داشتن انستیتوی مارکسیسم و لنینیسم (IMEL) به خوبی شناخته شده بوده و علاوه بر آن یک آسمان خراش شیشه ای قابل توجه، نقطه پیوندی بین سنت و مدرنیته گرجستان است. میهمانان در لابی های بزرگ زیبا که دارای سقف های طاق کاری شده و کف پوش سنگ مرمر و چهل چراغ های بلورین هستند مورد خوش آمدگویی قرار می گیرند. یک جهت شیشه ای، گذشته را به حال متصل می سازد و مهمانان را به بخش مدرن و معاصر هتل انتقال می دهد. این بخش دارای دکوری پرزرق و برق از جنس دنیای معاصر بوده و یک مجاورت منحصربه فرد را ایجاد می نماید. این هتل شامل 214 اتاق و سوییت جادار است که هر یک از آن ها مدرن ترین مزایای روز و منظرهی فوق العاده کامل و مشابه کارت های پستی از بخش تاریخی جنوب شهر و خیابان های در تکاپوی تفلیس را به نمایش می گذارند. میهمانان از میان 8 رده اتاق امکان انتخاب دارند که این رده ها شامل سوییت اختصاصی سلطنتی نیز هست که اوج تجمل را ارائه می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 384

به "تور گرجستان ارزان: هتل بیلت مور این بار در قلب مرکز گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: هتل بیلت مور این بار در قلب مرکز گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید