تور آفریقای جنوبی: همه چیز درباره کیپ تاون ، اعجوبه آفریقای جنوبی

به گزارش زعفران، کیپ تاون مرکز مهم گردشگری در آفریقای جنوبی است که سالانه بیش از 1.5 میلیون گردشگر بین المللی را به خود جلب می نماید.

این شهر آرام و بی سر و صدا است و زندگی در آن جریانی ملایم و دل انگیز دارد. اگر هوس سفر به سرزمین نلسون ماندلا مهد دموکراسی دنیا را نموده اید با خبرنگاران همراه باشید تا با آگاهی و اطلاعات کافی راهی سفر شوید.

تور آفریقای جنوبی: همه چیز درباره کیپ تاون ، اعجوبه آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

این شهر محل استقرار ساختمان زیبای مجلس آفریقای جنوبی است و اسکله های شلوغ ویکتوریا و آلبرت، اماکن فرهنگی، سواحل زیبا، باغات گل و گیاه و پنگوئن های سواحل Boulders در مجاورت شهر سیمون، همگی مواردی هستند که برای گردشگران بسیار جالب و مهیج است.

صنعت توریسم در کیپ تاون بسیار پیشرفت نموده است طوری که اطلاعات گردشگری در همه جای شهر در دفاتری موجود می باشد. مثلا از منطقه های مانند فرودگاه، لنگرگاه، اسکله و حتی مرکز شهر که به نام ‘City Bowl شناخته می گردد می توان این اطلاعات و دفاتر را به دست آورد. از سایر نواحی مهم کیپ تاون می توان به Bo-Kaap، باغ ها، Green Point، رصدخانه و خلیج False اشاره نمود.

کارهای زیادی هست که این شهر می توانید انجام دهید آنقدر که شاید برای انجام آنها در طی سفر وقت کم بیاورید. بیشتر گردشگر ها معتقدند که حتما باید از آکواریوم Two Oceans در راستای جاده لنگرگاه بازدید کرد و برخی ها آنقدر دل و جرات دارند دل به دریا می زنند و قصد شنا در مخزن کوسه ها به سرشان می زند. بعلاوه حتما باید از جزیره Robben در نزدیکی خلیج Table که امروزه جزو میراث دنیای ثبت شده است، تماشا کرد. سعی کنید قصر Good Hope را نیز که مربوط به قرن 17 است، افلاک نما و کلیسای بسیار مشهور Groote Kerk را حتما در برنامه سفرتان بگنجانید.

هیچ کدام از ساختمان های کیپ تاون به مقدار کوه Table محبوب و مشهور نیستند. در بالای این کوه چشم انداز ای شگفت انگیز پیش رو خواهید داشت و به همین علت کوهنوردی در این شهر یکی از بهترین جاذبه ها محسوب می گردد. اما اگر احساس می کنید انرژی لازم برای طی این راستا را ندارید می توانید با تله کابین در عرض چند دقیقه به بالای کوه برسید. در مرکز شهر کیپ تاون هم توانید در City Bowl به گردش بپردازید، از bohemian Long Street عبور نموده و از سالن شهر مستقر در خیابان دارلینگ و ساختمان De Tuynhuys واقع در خیابان دولت، بازدید کنید. در سال 1992 در این مکان انتها درگیری میان سیاه پوستان و سفید پوستان آفریقایی به تمامی دنیا اعلام شد.

این شهر، تاریخ و تمدن کهنی دارد و گردشگران با بازدید از موزه های شهر، اطلاعات تاریخی زیادی می توانند از تاریخ این شهر به دست آورند. موضوعاتی چون جامعه Bo-Kaap و ناحیه 6 گانه قدیمی، طلای آفریقای جنوبی، بردگی، آثار هنری و مجسمه سازی سبک آفریقایی همگی از جمله موضوعاتی است که مورد توجه بازدیدکنندگان این شهر است. بیشتر جاذبه های فرهنگی این شهر در مجاورت یکدیگر و در میان موزه های شهر قرار گرفته اند.

اگر می خواهید در اطراف شهر کیپ تاون سیاحت کنید، در منطقه ها و شبه جزیره های مجاور، جاذبه های زیادی برای تماشا و لذت بردن وجود دارند. بیشتر گردشگر ها معتقدند گردش در طبیعت حفاظت شده Good Hope بسیار خاطره انگیر است. تاکستان های Paarl و ساختمان های به جای مانده از دوران استعمار واقع در درون Stellenbosch نیز از آن دسته به شمار می فرایند.

البته رستوران های شهر کیپ تاون فراوان و عالی هستند، اما شهری در همسایگی کیپ تاون به نام Franschhoek به مرکز آشپزی آفریقای جنوبی مشهور است و گردشگران بسیاری را از منطقه ها دور و نزدیک به خود فرامی خواند .

اطلاعات بیشتر در خصوص کیپ تاون

کشور: آفریقای جنوبی

موقعیت: مادرشهر

شرایط: شهر / شهر مرکزی کیپ تاون غربی

مساحت: حدود 2455 کیلومتر مربع

جمعیت: حدود 3.5 میلیون نفر

زبان: آفریکانس، انگلیسی و خوسا

پول رایج: راند آفریقای جنوبی (ZAR)

منطقۀ جغرافیایی: زمان هماهنگ دنیای 2+

کد تلفن کشور: 27+

کد تلفن ناحیه: 021+

میانگین دمای روزانه کیپ تاون در ماه ژانویه: °C 27

میانگین دمای روزانۀ کیپ تاون در ماه جولای: °C18

منبع: الی گشت
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 394

به "تور آفریقای جنوبی: همه چیز درباره کیپ تاون ، اعجوبه آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: همه چیز درباره کیپ تاون ، اعجوبه آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید