ورود روبات ها به انبارهای آمازون

به گزارش زعفران، آمازون گفت در چهار انبار نو کالای خود از روبات استفاده می نماید تا فرایند نگهداری، شناسایی و خروج و ارسال کالا به مقاصد مختلف را تسهیل کند.

ورود روبات ها به انبارهای آمازون

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فعالیت گسترده نیروی انسانی در انبارهای آمازون موجب افزایش نرخ جراحت و آسیب دیدگی در میان کارگران آمازون شده که این مساله موجب اعتراض اتحادیه های کارگری و کارکنان آمازون شده است. از همین رو آمازون میخواهد به منظور کاهش این آمار از روبات استفاده کند.

این شرکت وعده داده که تا سال 2025 میزان سوانح و آسیب دیدگی های نیروی کار را تا 25 درصد کاهش دهد و بدین منظور بیش از 300 میلیون دلار برای اجرای طرح های افزایش ایمنی محیط کار در سال 2021 سرمایه گذاری نموده است.

دو ربات تازه شرکت آمازون ارنی و برت نام دارند و فعالیت ها و رفت و آمدهای آنها احتیاج به تحرک فیزیکی کارگران انبارهای آمازون را کاهش می دهد. آمازون می گوید این روبات ها جایگزین نیروهای کار نمی شوند و در عوض به کارگران امکان می دهند تا تنها بر روی امور احتیاجمند به تفکر متمرکز شوند و احتمال مجروح شدن خود را به حداقل برسانند.

روبات ارنی برای جابجا کردن و انتقال اقلام مختلف از قفسه ها و تحویل آنها به رانندگان برای رساندن به مقصد طراحی شده و استفاده از آن موجب صرفه جویی در زمان هم می گردد. ربات برت هم که هوشمندتر است، می تواند با دریافت فرامین به سمت مقصد در یک انبار حرکت نموده و کالایی را تحویل گرفته و منتقل کند. برت توانایی حمل اقلام سنگین تری را دارد. آمازون بعلاوه در حال طراحی دو ربات دیگر به نام های اسکوتر و کرمیت است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 146

به "ورود روبات ها به انبارهای آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود روبات ها به انبارهای آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید