وقتی شیر به کروکودیل نشان داد سلطان جنگل کیست

به گزارش زعفران، تمساح و شیر هر دو شکارچیان قدرتمندی هستند که با تکنیک های مخصوص به خود طعمه ها را شکار می نمایند. تمساح با دندان های قوی خود می تواند یک شیر را به شدت زخمی کند. شیر ها نیز تنها در صورت حمله گروهی می توانند یک تمساح قدرتمند را به زانو درآورند. جالب است بدانید که یک تمساح کاملا بالغ طولی حدود 7 متر و وزنی حدود 1 تن دارد؛ در حالی که وزن یک شیر کاملا بالغ نهایتا به 270 کیلوگرم می رسد.

وقتی شیر به کروکودیل نشان داد سلطان جنگل کیست

به گزارش راهنماتو، یک دانش آموز 15 ساله که این صحنه بسیار جالب را فیلمبرداری نموده است، می گوید: من در حال تماشای یک شیر نر بودم. این شیر در یک جاده خاکی در حال حرکت بود که به چند شیر جوان دیگر برخورد کرد و با همدیگر به حرکت ادامه دادند. برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.

این حس من ادامه دار نبود، زیرا شیر ناگهان پای تمساح را گرفت و او را از خشکی دور کرد. بقیه گروه نیز به او ملحق شده و آغاز به حمله به تمساح کردند. انتها تمساح پیروز به فرار شد. من بسیار خوشحالم که شاهد شکار تمساح به وسیله شیر ها نبودم. من و تمام کسانی که این صحنه را می دیدیم، تا به امروز با چنین اتفاقی روبرو نشده بودیم!

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 643

به "وقتی شیر به کروکودیل نشان داد سلطان جنگل کیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی شیر به کروکودیل نشان داد سلطان جنگل کیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید