خاتمه پرواز هواپیماهای ایرانی به اروپا

به گزارش زعفران، پس از اعمال تحریم های نو اتحادیه اروپا علیه ایران، دیگر هیچ ایرلاین ایرانی به اروپا پرواز نخواهد داشت و مسافران برای سفر به اروپا باید از پروازهای کانکشن دار استفاده نمایند. در ادامه درباره جزییات خبر می خوانیم.

خاتمه پرواز هواپیماهای ایرانی به اروپا

در بیانه نو اتحادیه اروپا، 3 ایرلاین ایران ایر، ماهان و ساها را تحریم کرد. با توجه به اینکه ایران ایر تنها ایرلاین ایرانی بود که به طور مستقیم و بدون توقف به اروپا پرواز داشت. از این پس دیگر هیچ ایرلاین ایرانی به کشورهای اروپایی پرواز نخواهد داشت. بعلاوه به علت اینکه بعضی ایرلاین های خارجی با توجه به شرایط منطقه پروازهای خود را به ایران محدود نموده اند در حال حاضر مسافران ایرانی می توانند به وسیله پروازهای ترک و امارات به اروپا سفر نمایند.

تکلیف مسافران ایرانی چه خواهد شد؟

با توجه به اینکه بیشتر ایرلاین های ایرانی به ترکیه و امارات پرواز دارند مسافران ایرانی می توانند به این کشورها سفر و پرواز خود را با توقف به اروپا ادامه دهند. بدون شک این تحریم بر روی قیمت بلیط تاثیر داشته ومسافران با خرید بلیط ایرلاین های خارجی باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری شرایط پروازها می توانید با همکاران ما در واحد فروش بلیط خارجی در ارتباط باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 775

به "خاتمه پرواز هواپیماهای ایرانی به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه پرواز هواپیماهای ایرانی به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید