معرفی برترین هتل های استانبول با استخرهای روباز (تور استانبول ارزان)

به گزارش زعفران، هتل های استخردار استانبول همیشه یکی از مکان های مجذوب نماینده و هیجان انگیز برای گردشگران بوده اند. این روزها بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات خود، کشور ترکیه و شهر استانبول را انتخاب می نمایند. این شهر زیبا و توریستی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سالانه میزبان تعداد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد. اگر شما هم می خواهید تعطیلات خود را به برترین شکل بگذرانید و خاطرات دلنشین و هیجان انگیزی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با شهر رویایی استانبول و هتل های استخردار آن آشنا کنیم.

معرفی برترین هتل های استانبول با استخرهای روباز (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

گذری بر شهر زیبای استانبول

استانبول شهری زیبا و دوست داشتنی است که تاریخ 2500 ساله دارد و زمان های گذشته با نام قسطنطنیه از آن یاد می شده است. از آن جایی که شهر استانبول دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری از جمله مساجد زیبای عثمانی می باشد، به عنوان مرکز فرهنگی، تاریخی و مالی کشور ترکیه شناخته می گردد. یکی از جالب ترین ویژگی های استانبول، موقعیت جغرافیایی آن می باشد که بخشی از آن در قاره آسیا و بخش دیگر آن در قاره اروپا واقع شده است و این شهر به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است که این دو بخش، به وسیله پل معروفی به نام بسفر به یکدیگر متصل شده اند. در حال حاضر، استانبول با جمعیتی برابر با 15.03 میلیون نفر، به عنوان پرجمعیت ترین شهر ترکیه شناخته شده است و شهری سرزنده و پرهیاهو می باشد.

فرهنگ و سنت مردم استانبول بسیار نزدیک به آداب و فرهنگ ایرانیان است به همین علت، ارتباط برقرار کردن با افراد و تجربه زندگی در این شهر بسیار دلنشین می باشد. شهر استانبول جهانیی متشکل از تلفیق المان های مذهبی و سنتی با عناصر مدرن و امروزی می باشد و همین موضوع منجر به مجذوب کنندهیت آن شده است. توام با ظاهری به روز و شکیل! بناهایی از جمله مساجد تاریخی، نمادی از سنت بوده و بناهایی مانند ساختمان های لوکس و هتل های استخردار تجلی گر عصر مدرنیته هستند! جالب است بدانید که جاذبه های متنوع و خدمات قابل توجه گردشگری شهر استانبول، آن را به مرکز فرهنگی اروپا تبدیل نموده است به طوری که در طی سال های اخیر، به عنوان یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری جهان محسوب می گردد.

چه زمانی به استانبول سفر کنیم؟

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به استانبول و استفاده از امکانات بی نظیر آن از جمله هتل های استخردار، فصل بهار می باشد. روزهای استانبول در فصل بهار گرم بوده و شب های آن بسیار خنک و دلنشین می باشد و گاهی باران بهاری، آب و هوایی مطلوب و لذت بخش را ایجاد می نماید. میانگین دما در فصل بهار حدود 18 تا 27 درجه سانتیگراد می باشد.

بسیاری از افراد فصل تابستان را برای سفر به استانبول انتخاب می نمایند. روزهای تابستانی این شهر بسیار گرم و مرطوب است و شما می توانید با انتخاب هتل های استخردار، بهترین استفاده از این آب و هوا را داشته باشید. میانگین دمای روزهای تابستان در استانبول حدود 28 تا 30 درجه سانتیگراد می باشد.

اگر قصد سفر به ترکیه در فصل پاییز را دارید، باید بگوییم که دمای هوا در این فصل بسیار خنک بوده و چیزی حدود 15 درجه سانتیگراد می باشد. حتی ممکن است در بعضی روزهای پاییزی با باران های کوتاه و شدید غافلگیر شوید.

فصل زمستان برای سفر به استانبول خیلی مناسب نیست زیرا بسیار سرد و برفی می باشد و میانگین دمای روزانه چیزی حدود 8 تا 12 درجه سانتیگراد است. نکته قابل توجه اینجاست که در این فصل معمولا مسافران کمتری به این شهر سفر می نمایند و بسیاری از هتل ها و مراکز خرید خلوت هستند و ممکن است از قیمت های مناسب تری هم برخوردار باشند.

لذت تجربه هتل های استخردار استانبول!

یکی از ویژگی های اصلی کشور ترکیه به ویژه شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا، هتل های استخردار آن است. این ختل ها بسیار هیجان انگیز بوده و بهترین گزینه برای افرادی هستند که به ورزش و تفریحات آبی علاقه دارند. در ادامه شما را با چند نمونه از این هتل ها آشنا خواهیم کرد:

هتل های استخردار استانبول | هتل کنراد بسفروس

این هتل در منطقه بشیکتاش و در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های این شهر می باشد. اگر در پی یک هتل لاکچری هستید، این مکان بهترین گزینه برای شماست. جالب است بدانید جایزه بین المللی نیز به این هتل تعلق یافته است. پنجره اتاق های این مجموعه به تنگه بسفر اشراف دارد و طراحی اتاق های آن بسیار لوکس و مدرن می باشد. از امکانات اصلی این هتل می توان به رستوران، زمین تنیس، مرکز اسپا، استخر روباز و استخر سرپوشیده مجهز اشاره کرد.

هتل مارمارا تکسیم

هتل مارمارا نیز یکی از لوکس ترین و مجهزترین هتل های 5 ستاره شهر استانبول می باشد. این هتل دارای یک استخر بزرگ و روباز می باشد که خاطره ای دل انگیز در روزهای گرم سال را برای شما رقم می زند. از سایر امکانات این هتل می توان به اسپا و مرکز سلامتی و یک استخر سرپوشیده اشاره کرد.

هتل های استخردار استانبول | هتل چراغان

هتل قصر چراغان استانبول، را می توان یکی از مجلل ترین هتل های جهان نامید که از طراحی بی نظیر و منحصر به فردی برخوردار است. فضای این هتل به صورت تاریخی طراحی شده و دارای یک حیاط بسیار بزرگ و زیبا می باشد که نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می نماید. این هتل دارای اتاق های لوکس و زیبا می باشد و شامل چند رستوران عالی و یک استخر روباز بزرگ می گردد.

هتل فریزر پلیس آنت هیل

این هتل در طبقات فوقانی ساختمان های معروف Anthill شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای سوییت های بسیار لاکچری و زیبا می گردد که بسیار گران هستند. از امکانات این هتل شیک و زیبا می توان به استخرهای سرپوشیده، زمین های مجهز تنیس و فضای مخصوص اسکی اشاره کرد. سالن هایی ورزشی بزرگ مجهز، رستوران های با کیفیت، اسپا و مرکز سلامتی و غیره نیز از ویژگی های اصلی این اقامتگاه لاکچری هستند.

هتل های استخردار استانبول | سوئیس هتل استانبول

این هتل جزو هتل های استخردار پنج ستاره و لاکچری استانبول می باشد که علاوه بر داشتن استخری بزرگ در حیاط، یک استخر شیک و مجذوب کننده هم در بالای سقف دارد. امکانات بی نظیر این هتل شامل سه زمین تنیس، سالن ورزشی بزرگ، حیاط سرسبز و اتاق های لوکس می باشد. تعداد بسیاری از اتاق های هتل رو به تنگه بسفر هستند و منظره بسیار زیبایی دارند.

هتل رادیسون بلو

هتل Radisson Blu یکی از بهترین و شناخته شده ترین هتل های شهر استانبول است که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در منطقه شیشلی واقع شده و فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید جواهیر دارد. استخر مجذوب کننده و و بزرگ این مجموعه که در داخل هتل قرار گرفته است، امکان تجربه تفریحات آبی در هر فصلی از سال را برای مسافران فراهم می نماید.

هتل های استخردار استانبول | هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل اینترکنتیننتال یکی از بهترین هتل های استخردار استانبول است که در قلب این شهر قار گرفته و با 5 ستاره درخشان مسافران را میزبانی می نماید. این هتل بسیار لوکس با ظاهری مدرن و منظرهی تماشایی خدمات متنوعی مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر بچه ها، چتر آفتاب، جایگاه کنار استخر، باشگا بدنسازی، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و … را به مسافران ارائه می نماید. رستوران های رستوران زعفران، رستوران و لانج وراندا و رستوران براسری سه رستوران هتل اینترکنتیننتال هستند که انواع غذاهای لذیذ ترکی و عثمانی، غذاهای بین المللی و صبحانه بوفه را برای مسافران سرو می نمایند.

نتیجه گیری:

استانبول یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای توریستی جهان است که در کشور ترکیه واقع شده است. سالانه تعداد بیشماری از گردشگران ایرانی و خارجی به این شهر زیبا و رویایی سفر نموده و از امکانات مجذوب کننده آن از جمله هتل های استخردار لوکس و مجهز آن استفاده نموده و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل سپری می نمایند. در این مقاله شما را با شهر تاریخی استانبول و جاذبه های آن آشنا کردیم و در نهایت به معرفی چند نمونه از معروف ترین هتل های استخردار آن پرداختیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 561

به "معرفی برترین هتل های استانبول با استخرهای روباز (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های استانبول با استخرهای روباز (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید