چطور گوشیمان را در سفر شارژ کنیم؟

به گزارش زعفران، 3 روش فوق العاده شارژ تلفن همراه در سفر

بارها برای همه ما پیش آمده که در در جنگل یا کوهستان یا جایی بوده ایم و شارژ گوشیمان تمام شده است. این موضوع وقتی کلافه کننده تر می گردد که در همان لحظه بخواهیم با کسی تماسی بگیریم و به آن نیاز داشته باشیم.

چطور گوشیمان را در سفر شارژ کنیم؟

یکی از مواردی که این موضوع در آن پر رنگ تر می گردد، در هنگام سفر است. ممکن است به جایی سفر کنیم که تا چند روز دسترسی به برق نداشته باشیم و نتوانیم گوشیمان را شارژ کنیم، پس باید چکار کنیم؟ خوشبختانه تکنولوژی آنقدر پیشرفت نموده که مثل چند سال پیش دیگر فقط برای شارژ گوشی به برق احتیاج نداشته باشیم. با خبرنگاران همراه باشید و 3 روش شارژ گوشی بدون احتیاج به برق را یاد بگیرید:

شاید از خودتان بپرسید چرا اصلا باید در طول سفر از تلفن همراه استفاده کرد. جواب ساده است. این وسایل کوچک، فواید بزرگی در اختیار افراد قرار می دهند علاوه بر برقراری ارتباط که اصلی ترین علت استفاده از این هوشمندهای کوچک است، می توان تصاویر فوق العاده ای با آنها ثبت کرد که برای همواره ماندگار باشد.

اما بزرگترین مشکل تلفن های همراه، باتری آنهاست. با همه تکنولوژی بکار رفته در اسمارت فونها و پیشرفت آنها در حافظه و دوربین، باتری همچنان یکی از ضعف های بزرگ آنهاست که حل نشده است. اگر شما برترین تلفن همراه را هم داشته باشید نهایتا 1 یا 2 روز دوام می آورد و بعد خاموش می گردد.

روشهای شارژ دستگاه در سفر

اگر می خواهید سفر کنید و در سفرتان تا چند روزی ممکن است به برق دسترسی نداشته باشید ناراحت نباشید. در صورتیکه با ماشین سفر کنید، می توانید از فندک خودرو برای شارژ گوشی بهره ببرید. در واقع تبدیل هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید از فندک ماشینتان به عنوان شارژر بهره ببرید.

در صورتیکه شارژر فندکی ندارید هم نگران نباشید. اگر در ماشین تان سیستم پخش دارید پس حتما یک درگاه USB هم دارد. در اینصورت به تنها چیزی که احتیاج دارید یک کابل شارژ است که یک سر آن را به گوشی و سر دیگرش را به درگاه یو اس بی ماشین وصل کنید. اما شارژ دستگاه با این روش یک عیب بزرگ دارد و آن هم طولانی بودن زمان شارژ با آن است که در دراز مدت هم می توان به گوشی تان صدمه بزند. بنابراین پیشنهاد می کنیم فقط در مواقع ضروری از این روش بهره ببرید.

روش سوم و البته تقریبا جدیدی که برای شارژ تلفن های همراه وجود دارد، شارژ گوشی با پاوربانک هاست. پاور بانک ها مدت زیادی نیست که وارد عرصه تکنولوژی شده اند اما بعلت قابلیت زیادی که دارند خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. با وجود پاور بانک نه احتیاج به پریز دارید و نه حتی برق!

پاور بانک ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها ظرفیت بیشتر و بعضی ظرفیت کمتری دارند. هر چه ظرفیت دستگاه پاور بانکی که می خرید بیشتر باشد، باید پول بیشتری پرداخت کنید اما از طرف دیگر، می توانید دفعات بیشتری گوشی تان را شارژ کنید. بعضی دیگر هم چند درگاه دارند که باعث می گردد همزمان بتوانید چند دستگاه را با هم شارژ کنید. پاور بانک هایی هم وجود دارند که قابلیت شارژ سریع دارند و در نتیجه در یک مدت کم باتری گوشی را کاملا شارژ می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 427

به "چطور گوشیمان را در سفر شارژ کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور گوشیمان را در سفر شارژ کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید