گردشگری کشاورزی برترین راه چاره برای توسعه روستاهای شهرستان آزادشهر است

به گزارش زعفران، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، گردشگری کشاورزی برترین راه حل برای توسعه روستاهای شهرستان آزادشهر است.

گردشگری کشاورزی برترین راه چاره برای توسعه روستاهای شهرستان آزادشهر است

سید جواد کریمی در حاشیه بازدید از پروژه های گردشگری کشاورزی در دست اقدام شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت های بالای شهرستان در زمینه گردشگری روستایی و طبیعتگردی، توسعه طرح نوین گردشگری کشاورزی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از اولویت های شهرستان آزادشهر در توسعه بخش گردشگری است.

فرماندار شهرستان آزادشهر هدف از تقویت مزارع گردشگری در آزادشهر را ایجاد زیرساخت های گردشگری در روستاها، توسعه کسب و کار مرتبط با گردشگری، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان مطرح نمود و گفت: گردشگری کشاورزی برترین راه حل حاضر برای توسعه روستاهای شهرستان و رونق مالی آنها است و در دل این بهبود معیشت، فرهنگ و آداب و رسوم نیز محفوظ می ماند.

او بعلاوه گفت: گردشگری به عنوان یک مکمل و ارزش افزوده در کنار کشاورزی نهاده شده که بتواند در راستای رشد مالی جوامع محلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه ها روستایی یاری کند و اینکه کشاورزان دغدغه ای برای فروش محصولات تولیدی خود نداشته باشند.

فرماندار شهرستان آزادشهر طی این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مسائل موجود در این مزارع گردشگری نهاده شد و با گفتگو راه حلهای برطرف این موانع و مسائل را آنالیز کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 527

به "گردشگری کشاورزی برترین راه چاره برای توسعه روستاهای شهرستان آزادشهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری کشاورزی برترین راه چاره برای توسعه روستاهای شهرستان آزادشهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید