گواردیولا بازیکنانش را تهدید کرد، به فکر جام جهانی باشند از فهرست خط می خورند

به گزارش زعفران، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به بازیکنانش هشدار داد که اگر به خاطر جام جهانی محتاطانه بازی نمایند آن ها را کنار می گذارد.

گواردیولا بازیکنانش را تهدید کرد، به فکر جام جهانی باشند از فهرست خط می خورند

تیم فوتبال منچسترسیتی ستاره های درخشانی را در اختیار دارد که هر کدام از آنها قرار است یک ماه دیگر با تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 قطر حاضر شوند. برگزاری جام جهانی در بازه زمانی متفاوت و در وسط فصل باعث شده است که بسیاری از بازیکنان نگران این موضوع باشند که در صورت مصدومیت در رقابت های باشگاهی شانس حضور در این مسابقات را از دست بدهند، اتفاقی که برای دیوگو ژوتا و انگولو کانته اتفاق افتاده است.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان در روزهای اخیر مدعی شده بودند که بازیکنان احتمالا در یک ماه پایانی با احتیاط بیشتری بازی خواهند کرد، ادعایی که به هیچ وجه به مذاق گواردیولا خوش نیامده است.

سرمربی سیتی در این باره گفت: اگر احساس کنم که بازیکنی میخواهد به خاطر جام جهانی با احتیاط بازی کند، دیگر بازی نخواهد کرد. اتفاقی که رخ خواهد داد این است که آنها باید بازی نمایند چون وقتی آماده نباشند مصدوم خواهند شد. وقتی شما متمرکز باشید مصدومیت به سراغتان نمی آید.

گواردیولا با اشاره به فاصله به جای مانده تا تعطیل شدن رقابت های باشگاهی افزود: فقط دو هفته دیگر زمان به جای مانده است و اگر بازیکنی اینجا بازی کند، برای جام جهانی کاملا عالی و آماده خواهد بود. در غیر این صورت به دردسر خواهد افتاد.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 586

به "گواردیولا بازیکنانش را تهدید کرد، به فکر جام جهانی باشند از فهرست خط می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا بازیکنانش را تهدید کرد، به فکر جام جهانی باشند از فهرست خط می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید