آموزش های تابستانه در 4 مرکز گل و گیاه منطقه 15 ، دمنوش های گیاهی فصل گرم را بشناسیم

به گزارش زعفران، آغاز فصل تابستان همه ساله با آغاز آموزش های شهروندی در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز باب الرضای تهران همراه است.

آموزش های تابستانه در 4 مرکز گل و گیاه منطقه 15 ، دمنوش های گیاهی فصل گرم را بشناسیم

به گزارش خبرنگاران، خبر شروع برنامه های تابستانه در منطقه 15 را معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه داد و در این باره گفت: کلاس های آموزش شهروندی در 4 مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه شروع شده است.

هادی صدیقی به سرفصل برنامه ها اشاره نمود و گفت: آموزش و پرورش گیاهان هوازی، آشنایی با دانه های روغنی، دمنوش های گیاهی فصل گرم و آفات و بیماری های سبزی و انواع صیفی و راه های کنترل آنها موضوعاتی است که در این کلاس ها به علاقه مندان آموزش داده می گردد.

او ادامه داد:مطالب و کلیپ های آموزشی با موضوع توجه به موارد ایمنی به وسیله خانواده ها و بچه ها در بوستان ها و گیاهان پوششی و چمن در گروه های مجازی ارائه می گردد، بعلاوه بچه ها در مهدهای کودک با مراحل رشد دانه، انواع برگ و ریشه و حشرات مفید و مضر به صورت حضوری آشنا می شوند.

صدیقی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع دوره ها تا به امروز 280 شهروند در این دوره های آموزشی شرکت نموده اند، اظهار کرد : شهروندان علاقه مند به منظور بهره مندی از این دوره ها می توانند به مرکز گل و گیاه بوستان پامچال، مرکز گل و گیاه ولی عصر(عج)، والفجر و مرکز پردیس بانوان مراجعه نمایند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان نیز به صورت حضوری و غیرحضوری در گروه های مجازی و کلینیک های گل و گیاه انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 690

به "آموزش های تابستانه در 4 مرکز گل و گیاه منطقه 15 ، دمنوش های گیاهی فصل گرم را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های تابستانه در 4 مرکز گل و گیاه منطقه 15 ، دمنوش های گیاهی فصل گرم را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید