استاندار همدان از پروژه ساختمان جدید اتاق همدان بازدید کرد

به گزارش زعفران، سید سعید شاهرخی استاندار همدان از فرایند اجرایی پروژه ساختمان مجلس بخش خصوصی استان همدان بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام اعضا هیئت نمایندگان اتاق همدان در جهت توسعه بخش خصوصی اظهار کرد: اتاق همدان به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی توانسته نقش فعالی در مهیا کردن شرایط سرمایه گذاری و به دنبال آن توسعه استان ایفا نماید.

استاندار همدان از پروژه ساختمان جدید اتاق همدان بازدید کرد

او اضافه کرد: آنچه مشهود است از مهندسی نوین در عین حفظ معماری ارزشی منطقه در ساخت پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی بهره گیری شده است و بی تردید پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی، پروژ ه ای متفاوت است که به لحاظ معماری، حفظ ارزش ها و میراث فرهنگی استان همدان، با بهترین شکل طراحی در حال انجام و ساخت است.

استاندار همدان گفت: امروز با هدف قدردانی از فعالیت ها و کوشش های ایثارگرایانه اتاق بازرگانی، از پروژه عمرانی ساختمان جدید اتاق بازرگانی بازدید به عمل آمد و با توجه به پیشرفت فیزیکی بیش از 50درصد این پروژه، امیدواریم تا اوایل سال آینده به بهره برداری رسیده ، تا پایگاهی امن برای فعالین مالی و در ادامه توسعه استان فراهم شود.

علی اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان نیز در فرایند این بازدید اظهار کرد: این پروژه در مساحتی به وسعت 40 هزار متر مربع با زیر بنای اداری به مقدار 11هزار متر مربع در حال ساخت است.

او اضافه کرد: احداث اسکلت 7800 متر در سطح اشتغال 3000متر مربع و ارتفاع 18.5 متر از مشخصات اصلی پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی همدان است و اجرای کامل اسکلت بتنی،تیغه چینی های داخلی،اجرای نما با آجر سنتی از مهم ترین اقداماتی است که در راستای تکمیل این پروژه اجرا شده است.

رئیس اتاق همدان خاطر نشان کرد: بهرمندی از یک ساختمان جامع و مجزا در طول ادوار گذشته اتاق به نوعی مهم ترین دغدغه اتاق بوده که به همت اعضای هیئت نمایندگان وپیگیری های مستمر دبیرکل اتاق، این مهم هم اکنون میسر شده است.

او اضافه کرد: کاربری متنوع خدماتی در قالب سالن اجتماعات 500 نفری،سه سالن جلسات 100 نفری ،پیش بینی استقرار موزه نمایشگاهی،کاربری های آموزشی و اداری با تنوع بالا ،پیش بینی فضای سبز به مساحت سی هزار متر مربع در ساختمان جدید اتاق همدان از نکات شاخص این پروژه بوده که بی تردید کوشش های اجرا شده در تدارک چنین فضایی در راستای توسعه و اعتلا صندلی بخش خصوصی و تشکل های وابسته استان برای آیندگان مشهود خواهد بود.

رئیس اتاق همدان در انتها توضیح داد: در مراحل مختلف طراحی ،معماری،تاسیسات،اجرا ،تیم های فنی،نظارت و مشاوره کوشش شده تا برجسته ترین تیم های عمرانی و مهندسی کشور گرد هم آیند که امیدواریم با اتمام این حرکت گامی اثر گذار و ماندگار در جهت پیشرفت کهن دیار هگمتانه برداشته باشیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 125

به "استاندار همدان از پروژه ساختمان جدید اتاق همدان بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار همدان از پروژه ساختمان جدید اتاق همدان بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید