افتتاح دو ایستگاه تازه مترو تا یک ماه و نیم آینده در تهران

به گزارش زعفران، معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران از افتتاح دو ایستگاه نو مترو تا یک ماه و نیم آینده اطلاع داد و گفت: تهران به 10 هزار اتوبوس و 2 هزار واگن مترو احتیاج دارد.

افتتاح دو ایستگاه تازه مترو تا یک ماه و نیم آینده در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران ، درباره پایان راه اندازی ایستگاه های تازه مترو گفت: اقدامات در این راستا انجام شده و به زودی تا یک ماه و نیم آینده دو ایستگاه دیگر از مترو تهران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی یادآور شد: ایستگاه های تازه شامل ایستگاه شهید رضایی در خط 6 و ایستگاه توحید در خط 7 مترو تهران واقع شده است.

وی اضافه نمود: در زمینه تحقق اوراق مشارکت هم به نتایج مؤثری رسیده ایم دو بانک شهر و رفاه قرار بوده در این راستا همکاری های لازم را انجام دهند که بانک شهر همکاری ها را داشته ولی در بانک رفاه با گروکشی هایی روبرو شده ایم و متأسفانه این مسأله در زمینه وثیقه گذاری سبب بروز مشکلاتی شد که قطعاً کندی فرایند سبب آسیب به شهفرایندان به علت کمبود حمل و نقل عمومی خواهد شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران با اعلام اینکه خرید اتوبوس در دستور کار است گفت: قراردادها در هفته جاری ابلاغ و نهایی می گردد برای واگن های مترو تهران هم کوشش هایی انجام داده ایم.

هاشمی گفت: در 10 سال گذشته شهرداری تهران جهت بهبود شرایط حمل و نقل عمومی حمایت نشده است و این در حالی بوده که مرکز اکنون فقط 5500 اتوبوس دارد که عمده این اتوبوس ها فرسوده است و احتیاج به 10 هزار اتوبوس داریم.

وی اظهار داشت: تعداد واگن ها که اکنون 1100 مورد است هم باید به بیش از 2 هزار واگن برسد و در این شرایط جابه جایی 5 میلیون مسافر به وسیله مترو به صورت روزانه امکانپذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 163

به "افتتاح دو ایستگاه تازه مترو تا یک ماه و نیم آینده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دو ایستگاه تازه مترو تا یک ماه و نیم آینده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید