اوپو از تبلت اوپو پد ایر و هدفون بی سیم انکو R بادز رونمایی کرد

به گزارش زعفران، شرکت اوپو دیروز با معرفی محصولات تازهش روز شلوغی را پشت سر گذاشت و علاوه بر رونمایی از سری تازه گوشی های هوشمند اوپو رینو 8، تبلت تازه اوپو پد ایر و هدفون بی سیم انکو R بادز را به کاربران معرفی کرد. اوپو پد ایر دومین تبلت شرکت اوپو است که از مشخصاتی نظیر نمایشگر 10 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 680 و باتری 7100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. در سوی دیگر، انکو R بادز یک جفت هدفون بی سیم ارزان با درایورهای 13.4 میلی متری و ترکیبی از عمر باتری 24 ساعته است. در ادامه به آنالیز سایر مشخصات این دو محصول تازه اوپو می پردازیم.

اوپو از تبلت اوپو پد ایر و هدفون بی سیم انکو R بادز رونمایی کرد

اوپو پد ایر

اوپو پد ایر مجهز به نمایشگر 10.36 اینچی LCD است که رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل Full HD+ و رفرش ریت 60 هرتز را به کاربران ارائه می دهد. تبلت تازه اوپو با یک سیستم اسپیکر چهارگانه که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می نماید، روانه بازار می گردد و وزن آن 440 گرم است. در سیستم دوربین این تبلت تازه شاهد بهره گیری از یک سنسور 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی هستیم. بعلاوه روی پنل جلویی این تبلت هوشمند یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

اوپو از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 680 کوالکام به عنوان قلب تپنده این تبلت هوشمند استفاده نموده است. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده، 4 هسته با فرکانس کاری 2/4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1/9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. علاوه بر این تراشه، کاربران از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 حافظه داخلی نیز بهره مند می شوند که این اندازه حافظه با پشتیبانی اوپو پد ایر از کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت قابل ارتقاء است. متأسفانه هیچ گزینه اتصال سلولار در این تبلت تازه وجود ندارد.

باید اشاره کنیم که سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی اوپو پد ایر نصب شده که با رابط کاربری ColorOS for Pad اجرا خواهد شد. منبع تغذیه اوپو پد ایر را یک باتری با ظرفیت 7100 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 18 واتی انرژی مجدد خود را بدست می آورد. بعلاوه نباید پشتیبانی این تبلت از قلم و صفحه کلید را نیز فراموش کنیم. کاربران می توانند بین گزینه های نقره ای و خاکستری دست به انتخاب بزنند. در خصوص قیمت این محصول تازه اوپو باید گفت نسخه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این تبلت با قیمت 195 دلار به فروش می رسد و نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 255 دلار قیمت دارد. قلم و صفحه کلید اوپو پد به صورت جداگانه و با قیمت های 44 و 52 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. فروش این محصول از 10 خرداد در چین شروع می گردد.

انکو R بادز

انکو R بادز یک جفت هدفون بی سیم مقرون به صرفه قیمت با درایورهای 13.4 میلی متری و پشتیبانی از کدک های AAC و SBC است. این ایربادز اگرچه از قابلیت نویز کنسلینگ فعال به لطف هوش مصنوعی به کار رفته در آن بهره می برد، اما قابلیت ANC در محصول تازه اوپو دیده نمی گردد. باید اشاره کنیم وزن هر هدفون تنها 3.5 گرم است و شارژدهی 4 ساعته را برای کاربران به ارمغان می آورد که این مدت با شارژدهی کیس آن به 20 ساعت افزایش می یابد.

انکو R بادز به وسیله بلوتوث نسخه 5.2 به هر دیوایسی متصل می شوند و از گواهی ضدآب IP54 بهره می برد. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم انکو بادز اوپو که تابستان سال گذشته به کاربران معرفی گردید، دارای عمر باتری 24 ساعته است که کیس آن می تواند تا 3 بار هدفون ها را شارژ کند. کاربران می توانند انکو R بادز را به وسیله پورت USB-C شارژ نمایند. در نهایت باید اعلام کنیم که این هدفون بی سیم 45 دلاری همچون تبلت تازه اوپو پد از 10 خرداد در چین به فروش می رسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 515

به "اوپو از تبلت اوپو پد ایر و هدفون بی سیم انکو R بادز رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو از تبلت اوپو پد ایر و هدفون بی سیم انکو R بادز رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید