اپل در مراسم معرفی آیفون 16 از چه محصولاتی رونمایی نکرد؟

به گزارش زعفران، در رویداد دیشب اپل، این شرکت از 4 مدل تازه سری آیفون 16 به همراه اپل واچ سری 10 و ایرپاد 4 رونمایی کرد. اما مثل همواره، برخی از محصولات رونمایی نشدند که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

اپل در مراسم معرفی آیفون 16 از چه محصولاتی رونمایی نکرد؟

ایرپاد پرو 3

اپل به تازگی دو نسخه تازه از ایرپاد 4 را معرفی نموده است که جایگزین ایرپاد 2 و ایرپاد 3 به عنوان گزینه های ارزان تر برای ایربادهای بی سیم این شرکت می شوند. با این حال، این شرکت نسل تازهی از ایرپاد پرو را معرفی ننموده است. نسل دوم ایرپاد پرو در سال 2022 معرفی و در سال 2023 با یک قاب شارژ USB-C تازه به روزرسانی شد. طبق شایعات، اپل میخواهد سال آینده ایرپاد پرو تازهی را با ارتقاهای قابل توجه تر، از جمله حسگرهای سلامت داخلی، عرضه کند.

اپل واچ اولترا 3

اپل واچ سری 10 امروز با طراحی تازه و باریک تر معرفی گردید. با این حال، اپل واچ اولترا نسخه تازهی دریافت نکرد. در عوض، اپل فقط یک نسخه مشکی تازه برای اپل واچ اولترا 2 فعلی معرفی نموده است. بعلاوه برای اولین بار یک نسخه هرمس از اپل واچ اولترا 2 در دسترس است.

نسل تازه اپل واچ SE

شایعات حاکی از آن بود که اپل در حال کار بر روی یک اپل واچ SE تازه ساخته شده از پلاستیک است که در رنگ های بیشتری در دسترس خواهد بود و بر روی بچه ها متمرکز خواهد شد. با این حال، این شرکت دیشب اپل واچ SE تازهی را معرفی نکرد.

آیفون SE 4

اپل در حال برنامه ریزی برای یک به روزرسانی بزرگ برای آیفون SE است. نسل سوم و فعلی که در سال 2022 معرفی گردید، دارای طراحی مشابه آیفون 8 با دکمه Home و صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD است. شایعات حاکی از آن است که نسل بعدی آیفون SE از نظر طراحی شبیه به آیفون 14 خواهد بود. این شامل جایگزینی Touch ID با Face ID و یک صفحه نمایش OLED با ناچ در بالا می گردد. بعلاوه شایعه شده است که SE تازه به علت ویژگی های Apple Intelligence، تراشه A18 را دریافت خواهد نمود.

آیپد مینی 7

به نظر می رسد که فروشگاه های اپل در سراسر دنیا موجودی آیپد مینی 6 را تمام نموده اند که می تواند نشانه ای از عرضه آیپد مینی تازه در آینده نزدیک باشد. با این حال، اپل در رویداد آیفون خود در روز دوشنبه آیپد مینی تازهی را معرفی نکرد. گزارش اخیر بلومبرگ حاکی از آن است که نسل تازه آیپد مینی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

مک های M4

اپل بعلاوه در حال توسعه مک های تازه است. انتظار می رود این شرکت به زودی نسخه های تازهی از مک بوک پرو، مک مینی و آی مک را با تراشه M4 معرفی کند. اما معرفی این مک ها نیز به یک رویداد احتمالی در ماه اکتبر موکول شده است.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1403 بروزرسانی: 20 شهریور 1403 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 756

به "اپل در مراسم معرفی آیفون 16 از چه محصولاتی رونمایی نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در مراسم معرفی آیفون 16 از چه محصولاتی رونمایی نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید