این خودروی چینی می رقصد!

به گزارش زعفران، یانگ وانگ U 9 ابرخودروی تازه برند بی وای دی محسوب می شود که ویژگی های برجسته و خاص کم ندارد!

این خودروی چینی می رقصد!

به گزارش خبرآنلاین، سبک خاص طراحی سری محصولات یانگ وانگ بی وای دی در این خودرو هم دیده می شود. گرافیک C شکل چراغ های جلو و همچنین چراغ های کشیده عقب و درب های بزرگ و کشیده ای که به سمت بالا می رود، از ویژگی های برجسته طراحی U 9 محسوب می شوند.

4 موتور الکتریکی که به صورت مجزا روی هر چرخ واقع شده است، در مجموع 1100 اسب بخار قدرت و 1280 نیوتون متر گشتاور تولید می کنند. شتاب صفر تا صد این خودرو زیر 2 ثانیه اعلام شده است!

این یعنی رقابت با خودرو هایی مثل تسلا مدل S پلاد، لوسید ایر سافایر، ریماک نورا و پینین فارینا باتیستا که جزو خودرو های مهم امروز محسوب می شوند.

این خودرو پس از هربار شارژ قادر است تا 700 کیلومتر مسافت را طی کند.

یانگ وانگ U 9 اولین محصول بی وای دی است که از سیستم دی ساس (DiSus) بهره می برد. سنسور ها و دوربین های نظارتی چندین بار کف جاده را اسکن کرده و متناسب با شرایط جاده، سیستم تعلیق را تنظیم کند. این سیستم در سال 2014 برای اولین بار از طریق مرسدس بنز موسوم به مجیک بادی کنترل معرفی و اجرا شد. حالا چینی ها بعد از 9 سال به معرفی سیستم پیشرفته تری دست یافته اند.

سیستم تعلیق نصب شده در این خودرو به این شکل عمل می کند که به صورت همزمان و یا برای هر یک از چرخ ها میران ارتفاع را تغییر می دهد و این یعنی یانگ وانگ U 9 می تواند برقصد و حتی بپرد!

این سیستم می تواند باعث جلوگیری از چپ کردن خودرو هم بشود!

سیستم دی ساس همچنین قادر است خودرو را با 3 چرخ هم حرکت بدهد. بی وای دی برای این سیستم، ضمانت حرکت تا 10 میلیون کیلومتر مسافت را به مشتریان خود داده است!

قیمت 150 هزار دلاری برای این خودرو تعیین شده است. اواخر سال جاری شاهد حضور این خودرو در بازار خواهیم بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 662

به "این خودروی چینی می رقصد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی چینی می رقصد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید