بازی استراتژی Aliens: Dark Descent برای کنسو ل ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش زعفران، کمپانی Focus Entertainment و استودیوی Tindalos Interactive به تازگی از بازی استراتژی Aliens: Dark Descent برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازی استراتژی Aliens: Dark Descent برای کنسو ل ها و کامپیوتر معرفی گردید

در Aliens: Dark Descent، یک جوخه از تفنگداران را کنترل نموده و در مقابل شیوع وحشتناک زنومورف ها خواهید ایستاد. البته زنومورف ها تنها موجوداتی نیستند که شما را تهدید می نمایند. سربازان شما علاوه بر قرارگیری در مقابل بیگانه های نمادین، با مامورانی سرکش از شرکت Weyland-Yutani و مجموعه ای از موجودات هولناک و نو در مجموعه بیگانه روبرو خواهند شد و وظیفه شما است که آن ها را در هنگام نابودی موجودات شرور، زنده نگه دارید.

البته باید دقت داشته باشید زیرا دشمنان شما تاکتیک های خود را با اعمال شما در میدان نبرد تطبیق خواهند داد و استفاده از یک فرایند تکراری امکان پذیر نخواهد بود. از طرفی دنیای بازی به میزان کافی بزرگ است و با آزادی عملی که وجود دارد، از مسیرهای منحصربه فردی برای بقا مانند کشف میان برها، ایجاد منطقه ها امن و راه اندازی ردیاب های حرکتی استفاده خواهید کرد.

در بازی بعلاوه می توانید تیم خود را با مجموعه ای از کلاس های مختلف بسته به سبک بازی خود شخصی سازی کنید. در مجموع 5 کلاس وجود دارد اما تنوع زیادی خواهند داشت. در واقع می توانید سربازان خود را با توانایی های منحصربه فرد و طیف گسترده و متنوعی از سلاح ها، زره ها و پرک های مختلف ارتقا دهید. از طرفی پایگاه سربازان نیز برای تحقیق در خصوص فناوری نو و استفاده از آن ها در مبارزات قابل به روزرسانی است. لازم به ذکر است که در کنار موارد ذکر شده، مدیریت منابع یکی از مهم ترین ستون های گیم پلی بازی خواهد بود.

استودیوی سازنده بازی یعنی تیندالوس اینتراکتیو (Tindalos Interactive) در شهر فرانسه مستقر و در سال 2010 به وسیله اورلین جاس و رومین کلویر تاسیس شده است. این استودیو به طور کلی روی ساخت بازی های استراتژی برای رایانه های شخصی تمرکز دارد و از بازی های ساخته شده به وسیله آن ها می توان به سری Battlefleet Gothic: Armada، بازی Etherium و Stellar Impact اشاره نمود. این بازی ها با این که از المان های جذابی برخوردار بوده اند اما هرگز به سطح فوق العاده ای دست پیدا ننموده اند. به همین علت امیدواریم که این استودیو بتواند با بازی نو مجموعه بیگانه خود را به نوعی ثابت کند.

بازی Aliens: Dark Descent در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 525

به "بازی استراتژی Aliens: Dark Descent برای کنسو ل ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی Aliens: Dark Descent برای کنسو ل ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید