فیلم دوبار چشمک بزن هم نتوانست به ددپول و ولورین نزدیک گردد (باکس آفیس هفته)

به گزارش زعفران، روزهای پایانی اکران تابستانی را پشت سر می گذاریم و تا حالا اتفاق هیجان انگیزتری از موفقیت و درخشش انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) و تنها فیلم مارول سال جاری یعنی ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) نیفتاده است. این هفته سه اکران نو داشتیم که شامل فیلم دوبار چشمک بزن (Blink Twice)، کلاغ (The Crow) و جاعل (The Forge) بودند. اما هیچ کدام نتوانستند فروش چشمگیری داشته باشند و ددپول و ولورین بار دیگر به صدر جدول بازگشت. در ادامه مقدار فروش فیلم ها را بخوانید.

فیلم دوبار چشمک بزن هم نتوانست به ددپول و ولورین نزدیک گردد (باکس آفیس هفته)

همانطور که در مقدمه گفتیم فیلم ددپول و ولورین مارول در پنجمین هفته اکران جایگاه شماره 1 را پس گرفت. این ماجراجویی ابرقهرمانی که این هفته 18.3 میلیون دلار میلیون دلار بدست آورد، تا کنون 577.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشت و از مینیون ها (Minions) با فروش 1.159 میلیارد دلار در سراسر دنیا پیشی گرفته و بیست وهفتمین فیلم پرفروش تمام دوران شد.

در همین حال بیگانه: رومولوس (Alien: Romulus) در گیشه داخلی بعد از ددپول و ولورین واقع شده است. این دنباله علمی-تخیلی محصول دیزنی در هفته دوم 16.2 میلیون دلار عایدی کسب کرد و در کل 72.63 میلیون دلار در گیشه داخلی بدست آورد. با توجه به بودجه فراوری 80 میلیون دلاری و فروش بلیط در خارج از کشور، این رقم نتیجه خوبی است.

فیلم ما تمامش می کنیم (It Ends With Us) محصول سونی با فروش 11.85 میلیون دلار در سومین هفته اکران، در رتبه سوم واقع شده است. این درام با بازی بلیک لایولی عملکرد استثنایی ای نسبت به بودجه فراوری 25 میلیون دلاری خود داشته است. این فیلم به زودی از ایف (IF) با 111 میلیون دلار و شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده (Ghostbusters: Frozen Empire) با 113 میلیون دلار پیشی خواهد گرفت تا به عنوان یازدهمین فیلم پرفروش آمریکای شمالی در امسال تبدیل گردد.

فیلم دوبار چشمک بزن برنده رقابت فیلم های نو این هفته است. این فیلم با فروش 7.23 میلیون دلار کار خود را در گیشه آغاز کرد. این برای فیلمی به کارگردانی زوئی کراویتز با بازی نائومی آکی و چنینگ تیتوم درباره زنی است که از جزیره خصوصی یک میلیاردر حوزه فناوری بازدید می نماید و توطئه ای شوم را کشف می نماید. این محصول متروگلدوین مایر بودجه فراوری 20 میلیون دلاری دارد و اگر بتواند شتاب خود را حفظ کند، این آغاز چندان بدی برایش نیست. نقدها مثبت بوده است و مخاطبان سینمااسکور نمره B- که میانگین استاندارد برای یک فیلم ترسناک را به آن اختصاص دادند.

فیلم جاعل با 6.6 میلیون دلار هفته اول اکران خود را پشت سر گذاشت. این آغاز بسیار آرامی برای این فیلم از بنر توزیع مسیحی سونی است، اما گزارش شده است که بودجه فراوری کم بوده است و نمره A+ از سینما اسکور به این معنی است که قطعا توصیه های پرشور زیادی از مخاطبان دریافت خواهد نمود.

فیلم گردبادها (Twisters) با کسب 6.2 میلیون دلار در ششمین هفته اکران به رتبه ششم رسید. گردبادها با بازی دیزی ادگار جونز، گلن پاول و آنتونی راموس در نقش تعقیب کنندگان طوفان در مرکز اوکلاهاما، تا به امروز 248.67 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته است.

فیلم فانتزی استاپ موشن محبوب لایکا با عنوان کورالاین (Coraline) که به مناسبت 15 سالگی اولین اکرانش دوباره روی پرده سینماها نمایان شد، در هفته دوم با فروش 5 میلیون دلار در رتبه هفتم نهاده شد. این فیلم از زمان بازگشت به سینماها تقریبا 24.07 میلیون دلار فروش داشته است.

در همین حال فیلم کلاغ پس از کسب 2 میلیون دلار در روز افتتاحیه در مجموع 4.6 میلیون دلار بدست آورد و در رتبه هشتم نهاده شد. این اقتباس نو با درجه بندی R از رمان گرافیکی تحسین شده، در حال تبدیل شدن به دومین شکست متوالی لاینزگیت در ماه آگوست، پس از عملکرد بسیار ضعیف اقتباس بازی ویدیویی سرزمین های مرزی (Borderlands) است.

لاینزگیت این بار هم مانند آثار پیشین خود از نظر مالی بسیار محافظه کار بوده است. این استودیو تنها پس از خرید حقوق ایالات متحده با حدود 10 میلیون دلار، مسئول هزینه های توزیع فیلم است. اما با بودجه فراوری 50 میلیون دلاری، تعیین است که فیلم کلاغ انتظارات را برآورده نمی نماید. از زمان انتشار اولین تریلر و بعضی نقدهای منفی، هیاهو برای این فیلم به کارگردانی روپرت سندرز چندان زیاد نبوده است و نمره B- از سینما اسکور امید زیادی برای پیروزیت فیلم در هفته های آینده باقی نمی گذارد.

انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) در هشتمین هفته اکران با فروش 4.4 میلیون در رتبه نهم جدول نهاده شد. چهارمین قسمت از فرنچایز محبوب من نفرت انگیز تا کنون در آمریکای شمالی 348.27 میلیون دلار و در سطح دنیای 853.1 میلیون دلار فروخته است.

انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) که بعد از یازده هفته همچنان به فروش پیروز خود ادامه می دهد، این هفته 2.1 میلیون دلار فروخت و در جایگاه دهم جدول نهاده شد. این دنباله تماشایی تا به امروز در آمریکای شمالی 646.31 میلیون دلار و در سطح دنیای 1.64 میلیار دلار بدست آورده است.

نام فیلمهفته اکرانفروش آخر هفتهفروش کلی
ددپول و ولورین

Deadpool & Wolverine

518.30577.20
بیگانه: رومولوس

Alien: Romulus

216.2072.63
ما تمامش می کنیم

It Ends with Us

311.85120.82
فیلم دوبار چشمک بزن

Blink Twice

17.327.32
جاعل

The Forge

16.606.60
گردبادها

Twisters

66.20248.67
کورالاین

Coraline

25.0024.02
کلاغ

The Crow

14.604.60
من نفرت انگیز 4

Despicable Me 4

84.40348.27
درون و بیرون 2

Inside Out 2

112.10646.31

* رقم فروش بر اساس میلیون دلار است و فروش داخلی فیلم ها در آمریکای شمالی را شامل می گردد.

منبع: boxofficemojo

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 شهریور 1403 بروزرسانی: 5 شهریور 1403 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 751

به "فیلم دوبار چشمک بزن هم نتوانست به ددپول و ولورین نزدیک گردد (باکس آفیس هفته)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دوبار چشمک بزن هم نتوانست به ددپول و ولورین نزدیک گردد (باکس آفیس هفته)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید