نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون

به گزارش زعفران، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: مل گیبسون را سال ها است که می شناسیم و خاطره های خوبی با فیلم های او داریم، اگر از قدیمی های سینما باشید به احتمال زیاد مل گیبسون را با مجموعه فیلم های اسلحه مرگبار شناختید و بازی فراموش نشدنی او در فیلم شجاع دل را هنوز هم به خاطر دارید.

نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون

مل گیبسون چیزی نزدیک به 50 اثر بلند در کارنامه اش دارد و تا به امروز دو جایزه اسکار را برای برترین کارگردانی و برترین فیلم از آن خود نموده است. جالب است بدانید مل گیبسون موقعیت های زیادی برای حضور در نقش های کلیدی در فیلم ها داشته و بسیاری از این موقعیت ها را رد نموده است که در این زمینه می توان به بازی در نقش جیمز باند، ولورین و ترمیناتور اشاره نمود. اما این موارد ضرری به مل گیبسون وارد نکرد چرا که این سلبریتی به عنوان ثروتمندترین هنرپیشه مرد جهان شناخته می گردد و این روزها پولش از پارو بالا می رود.

مل گیبسون اعتقادات خاصی نیز دارد و شدیداً مخالف مصرف الکل است، او در جوامع بین المللی رسما اعلام نموده که یهودستیز است و به همین علت نیز برای ساخت فیلم مصائب مسیح چندین ماه از دست یهودیان متواری شده بود.

مل گیبسون جنبه های شخصیتی جالب توجهی دارد که یکی از این موارد را می توان علاقه اش به خودرو ذکر کرد، به همین علت با ثروت هنگفتی که دارد توانسته است برترین خودروهای جهان را به کلکسیون اش اضافه کند. این خودروها به مقدار ای مجذوب نماینده هستند که به راحتی نمی توان از کنار آنها رد شد، به همین منظور در ادامه به کلکسیون خودروهای مل گیبسون نگاهی خواهیم داشت.

15. بنتلی آرنیج

این خودرو در سال 1998 تا 2009 فراوری میشد و به عنوان یکی از اشرافی ترین کوپه های جهان شناخته می گردد، بنتلی آرنیج به لحاظ طراحی به اصول اولیه طراحی خودروهای بنتلی پایبند بوده است و همین امر باعث شده تا این خودرو ظاهری کلاسیک و منحصر به فرد داشته باشد. این خودرو به لحاظ تجهیزات داخلی نیز از برترین مواد یاری گرفته و تودوزی های بنتلی آرنیج را در هیچ خودرویی سراغ نداریم.

اگر هوادار خودروهای کوپه باشید حتماً به خوبی می دانید که این خودورها جای زیادی را برای سرنشینان و راننده فراهم نمی نمایند اما داستان بنتلی آرنیج فرق می نماید و با یکی از جادارترین کوپه های جهان طرف هستیم. این موارد باعث شد تا بنتلی آرنیج به یکی از محبوب ترین خودروهای مل گیبسون تبدیل گردد.

14. مرسدس بنز سی. ال . اس

500

سلبریتی را سراغ نداریم که دست کم چند دستگاه مرسدس بنز در کلکسیون اش نداشته باشد، مل گیبسون نیز به عنوان یک سلبریتی صرفه جو و کم خرج شناخته می گردد اما از قرار معلوم نتوانسته در مقابل زیبایی و ابهت مرسدس بنز سی . ال. اس 500 مقاومت کند و یک دستگاه از این خودرو را به گاراژ شخصی اش اضافه نموده است.

مرسدس بنز سی. ال . اس 500 طراحی جوان پسند و شیکی دارد و همین طراحی باعث شده تا این خودروی سدان ظاهری شبیه به کوپه پیدا کند و مجذوب نماینده تر گردد. به این ترتیب می توان گفت بدون شک این مرسدس بنز ارزش پولی که مل گیبسون بابت آن پرداخت نموده را دارد و مطمئن هستیم از سواری با مرسدس بنز سی. ال .اس 500 حسابی لذت می برد.

13. بی. ام . و سری 7

تمامی کارشناسان خودرو به این قضیه اعتراف دارند که بی . ام. و سری 7 یکی از لاکچری ترین سدان های بازار است و بدون شک در آینده نیز این خودرو هرگز فراموش نخواهد شد. بی. ام . و برای این خودرو چیزی کم نگذاشته است و در کنار طراحی بسیار زیبا و اشرافی، یک پیشرانه قدرتمند را در بی. ام . و سری 7 شاهد هستیم.

این سدان لاچکری و زیبا در قسمت داخل نیز فضای زیادی را در اختیار سرنشین و راننده قرار می دهد و مل گیبسون به دفعات مختلف سوار بر بی. ام . و سری 7 در خیابان های لس آنجلس مشاهده شده است.

موتور بی . ام . و سری 7 در کنار قدرت زیاد، از سیستم انتقال نیروی بسیار نرم و ملایمی بهره می برد و همین باعث شده این سدان بزرگ رانندگی بسیار دلنشینی داشته باشد. بی . ام . و نیز همواره هوای این خودرو را داشته و در مدل های نوتر بی . ام. و سری 7 شاهد امکانات بهتری هستیم.

12. پورشه 968

تجربه نشان داده است سلبریتی ها علاقه زیادی دارند تا خودروهای خاص و لاکچری را به گاراژ خود اضافه نمایند، به همین علت است که دست کم یک دستگاه پورشه را در گاراژ هر سلبریتی شاهد هستیم. مل گیبسون نیز ترجیح داده تا یک پورشه 968 را به کلکسیون خودش اضافه کند.

این خودرو ترکیبی از خلاقیت و سرعت است و بعید به نظر می رسد کسی را سراغ داشته باشیم که پورشه را دوست نداشته باشد و از پورشه 968 تعریف نکند. زیبایی این پورشه نیز باعث شده تا در چندین فیلم سینمایی شاهد پورشه 968 باشیم.

این خودرو از یک پیشرانه قدرتمند V8 بهره گرفته است و طراحی آیرودینامیک پورشه 968 باعث شده تا با خودرویی آینده نگرانه طرف باشیم که هنوز هم هواداران زیادی دارد.

11. مازراتی کواتروپورته مدل 2008

اگر به خودروهای لاکچری علاقه داشته باشید بدون شک برند مازراتی را می شناسید و به خوبی می دانید این برند ید طولایی در ساخت خودروهای لاکچری و گران قیمت دارد، از طرف دیگر مل گیبسون یکی از سلبریتی هایی است که اهل ولخرجی نیست و کمتر دیده شده است چیزهای گران قیمت بخرد.

اما از قرار معلوم مجذوب نمایندهیت مازراتی کواتروپورته مدل 2008 به مقدار ای بود که حتی مل گیبسون نیز نتوانسته جلوی خودش را بگیرد و یک دستگاه از این خودروی اشرافی را به گاراژ شخصی اش اضافه نمود. این خودرو در کنار ظاهر اشرافی و شیکی که دارد به عنوان یکی از قدرتمند ترین سدان های جهان نیز شناخته می گردد و همین امر باعث شده تا شاهد افزایش محبوبیت مازراتی کاتروپورته باشیم.

این خودروی اشرافی در کنار طراحی زیبا و مجذوب نماینده، در قسمت داخل نیز از لوکس ترین تجهیزات استفاده نموده است تا امکانات و فضای داخلی مازراتی کواتروپورته از هر لحاظ بی عیب و نقص باشد. به این ترتیب انصافاً باید به سلیقه مل گیبسون برای انتخاب این مازراتی تبریک گفت.

10. لکسوس ال . اس 430 مدل 2006

همان گونه که اشاره نمودیم مل گیبسون از یک طرف پول دار ترین سلبریتی مرد هالیوود است و از طرف دیگر صرفه جوترین سلبریتی شناخته می گردد. برای اثبات این قضیه کافی است به لکسوس ال. اس 430 اشاره داشته باشیم، خرید این خودرو برای بسیاری از علاقه مندان سدان های بزرگ خواب و رؤیا است اما برای مل گیبسون که پولش از پارو بالا می رود خرید این لکسوس همچون پول خرد است و انتظار داشتیم سدان های لاچکری گران قیمت تری را به جای لکسوس ال. اس 430 مدل 2006 در گاراژ او ببینیم.

البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که این سدان بزرگ و جادار یکی از برترین سدان هایی است که لکسوس تا به امروز فراوری نموده و در کنار طراحی زیبا و فضای زیاد داخل خودرو می توان به پیشرانه قدرتمند V8 نیز اشاره نمود که حرفی برای گفتن نمی گذارد.

از قرار معلوم مل گیبسون علاقه زیادی به این سدان زیبا دارد و بارها سوار بر لکسوس ال . اس 430 در خیابان های لس آنجلس دیده شده است.

9. مرسدس بنز اس 500

اگر از هواداران خودروهای سدان هستید و به مرسدس بنز نیز علاقه دارید حتماً به خوبی می دانید که مرسدس بنز اس 500 گل سرسبد سدان های بنز است و این خودرو به راحتی سایر سدان های همرده خودش را نیز به چالش می کشد.

مرسدس بنز اس 500 نه تنها ظاهری زیبا و دلفریب دارد، بلکه تجهیزات داخل این خودرو نیز برازنده خریدارانی است که دنبال خودروهای لوکس و لاکچری هستند. این خودرو را به لحاظ کارآیی و امکانات می توان با بی . ام . و سری 7 مقایسه کرد و بدون شک مل گیبسون از پولی که بابت خرید مرسدس بنز اس 500 پرداخت نموده است هرگز پشیمان نخواهد شد.

8. مرسدس بنز کلاس سی

خرید این مرسدس بنز نیز حکایت از صرفه جو بودن مل گیبسون دارد چرا که با یک مرسدس بنز خوش قیمت طرف هستیم که مشتریان زیادی در جهان دارد و بیشتر خریداران این خودرو را جوان های خوش آتیه ای تشکیل می دهند که می خواهند بنز سوار شوند اما بودجه خرید مرسدس بنزهای رده بالا را ندارند.

مل گیبسون نیز به احتمال زیاد به علت قیمت پایین این مرسدس بنز نسبت به سایر مدل ها خریداری نموده است اما بعید می دانیم مرسدس بنز کلاس سی را در گاراژ شخصی اش برای همواره نگه داری کند و به احتمال زیاد در آینده این خودرو را با یک مرسدس بنز نوتر و لوکس تر جایگزین خواهد نمود.

7. مرسدس بنز ام .ال 320

با نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون متوجه خواهید شد این سلبریتی علاقه زیادی به خرید مدل های نو و روز بازار ندارد، در این زمینه می توان به مرسد س بنز ام. ال مدل 320 اشاره نمود. این خودرو چندین دهه پیش به عنوان یکی از برترین شاسی بلند های بازار شناخته می شد.

مرسدس بنز ام . ال 320 طراحی زیبایی دارد و از یک پیشرانه بسیار قدرمند نیز بهره می برد، این خودرو به لحاظ فضای داخلی نیز به مقدار کافی جادار و بزرگ است و برای مرد خانواده داری همچون مل گیبسون که صاحب 7 فرزند قد و نیم قد است گزینه مناسبی به نظر می رسد.

6. لکسوس ال . اس 400 مدل 2005

این لکسوس از آن دسته خودروهایی است که پیش از این در گاراژ مل گیبسون به چشم می خورد اما این روزها خبری از آن نیست و معین نشده که لکسوس ال . اس 400 را فروخته است یا اینکه در جای دیگری این خودرو را نگهداری می نماید.

اگر هوادار خودروهای لکسوس باشید حتماً به خوبی می دانید که این خودرو در سالی که ساخته شد توانست نظر کارشناسان خودروساز را جلب کند و در ساخت این خودرو شاهد برترین تجهیزات و مواد درجه یک هستیم تا امکانات داخلی لکسوس ال . اس 400 حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. بدون شک همین امکانات بوده که مل گیبسون را به خرید لکسوس ال . اس 400 مدل 2005 ترغیب نموده است.

5. مرسدس بنز 500 ای

تجربه نشان داده سلبریتی ها علاقه زیادی به جمع آوری خودروهای خاص و آنتیک دارند، احتمالاً به همین علت است که یک مرسدس بنز 500 ای را در کلکسیون مل گیبسون شاهد هستیم. جالب است بدانید از این خودرو در طی سال های 1991 تا 1995 تنها 500 دستگاه فراوری شده است و از این لحاظ می توان مرسدس بنز 500 ای را یک خودروی آنتیک و کلکسیونی دانست.

مرسدس بنز 500 ای ممکن است در نگاه ال خودروی ساده و معمولی به نظر برسد اما این خودرو را دست کم نگیرید چرا که از یک پیشرانه قدرتمند V8 بهره گرفته است و از این لحاظ یکی از خاص ترین سدان های مرسدس بنز است.

4. لکسوس ال .اس 400 مدل 1990

کلاس خودروهای لاکچری دائم در حال بهبود و بهینه سازی است و سالی نیست که مدل های نوی از سدان های لاکچری را شاهد نباشیم. این قضیه در گذشته نیز صورت می گرفت که در این زمینه می توان به لکسوس ال . اس 400 مدل 1990 اشاره نمود.

این خودرو ممکن است به لحاظ ظاهری مجذوب نمایندهیت سدان های شیک امروزی را نداشته باشد اما لکسوس ال . اس 400 مدل 1990 را نباید دست کم گرفت چرا که به قول قدیمی ها دود از کنده بلند می گردد و این لکسوس شیک و مجذوب نماینده هنوز هم توان رقابت با سدان های لاکچری روز جهان را دارد.

تجهیزات داخلی لکسوس ال . اس 400 مدل 1990 از برترین مواد ساخته شده و این خودرو به لحاظ رانندگی نیز تجربه دلنشینی را در اختیار راننده قرار می دهد. این موارد باعث شده تا این لکسوس شیک و کلاسیک به یکی از محبوب ترین خودروهای مل گیبسون تبدیل گردد.

3. مرسدس بنز ام . ال 320 ای . ام . جی

اگر به تاریخچه خودروهای شاسی بلند نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که اواخر دهه 90، دوران طلایی و حساسی برای شاسی بلند ها بود و در آن موقع رقابت میان خودروسازها بالا گرفت و شاسی بلند های نوآورانه زیادی را شاهد بودیم.

مرسدس بنز نیز برای اینکه از قافله سازنده های شاسی بلند عقب نیافتد به فکر ساخت مرسدس بنز، ام . ال 320 افتاد، این خودرو شاسی بلند زیبا و مجذوب نماینده بود که قیمت مناسب ترین نیز نسبت به سایر خودروهای همرده خود داشت. این موارد باعث شد تا این شاسی بلند مرسدس بنز فروش خوبی را در بازار پیدا کند و به احتمال زیاد قیمت مناسب این خودرو و بعلاوه ویژگی های برتر آن باعث شد تا به گاراژ مل گیبسون راه پیدا کند.

جالب است بدانید مرسدس بنز ام. ال 320 در نسخه دوم فیلم پارک ژوراسیک نیز حضور داشت و مل گیبسون را می توان یکی از سلبریتی هایی دانست که از اضافه نمودن این خودرو به کلکسیون شخصی اش رضایت کامل دارد.

2. شورولت سی 30 سیلورادو

اگر از هواداران قدیمی مل گیبسون باشید حتماً به خوبی می دانید که این سلبریتی در گذشته علاقه زیادی به حضور در فیلم های اکشن داشت و مجموعه فیلم های اسلحه مرگبار را با بازی مل گیبسون و دنی گلوور حتماً به خاطر دارید، شورولت سی 30 سیلورادو خودروی مورد علاقه مل گیبسون در فیلم اسلحه مرگبار بود و همین قضیه باعث شد این خودرو به گاراژ مل گیبسون راه پیدا کند.

شورولت سی 30 قدرت کشندگی بسیار زیادی دارد و ممکن است ظاهر مجذوب نمایندهی نداشته باشد اما خودروی سرسخت و بادوامی به نظر میرسد که برای استفاده های بیرون از شهر مناسب است. بعید می دانیم مل گیبسون این روزها سوار بر شورولت سی 30 سیلورادو گردد، اما احتمالاً به علت خاطرات خوشی که با این خودرو در فیلم های اسلحه مرگبار داشته است این پیکاپ قدرتمند را در کلکسیون خود همچنان حفظ خواهد نمود.

1. اسمارت فور تو مدل 2011

با نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون بدون شک متوجه شده اید که این سلبریتی علاقه زیادی به خودروهای خوش قیمت و کم خرج دارد، به همین علت است که یک خودرو اسمارت فور تو مدل 2011 را خریداری نموده و با این خودرو به دفعات زیادی در حین رانندگی در خیابان های لس آ نجلس دیده شده است.

اگر از آن دسته خوانندگانی هستید که به به خودروهای سبز توجه زیادی دارند حتماً به خوبی می دانید اسمارت فور تو یک خودروی سبز و سازگار با محیط زیست است، در نتیجه احتمالاً مل گیبسون این خودرو را خریداری نموده تا هوادارانش را نیز به خرید و استفاده خودروهای سبز تشویق کند.

در سرانجام پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از هواداران مل گیبسون هستید و نکته خاصی در زمینه خودروهای این سلبریتی پرهوادار به فکر شما رسیده است در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 766

به "نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید