برپایی میز خدمت در منطقه 7 همزمان با هفته ملی سلامت مردان

به گزارش زعفران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه7 از برپایی 5 میز خدمت در سطح این منطقه همزمان با هفته ملی سلامت مردان از یکم تا هشتم اسفند ماه اطلاع داد.

برپایی میز خدمت در منطقه 7 همزمان با هفته ملی سلامت مردان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، فائزه دولتی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های هفته ملی سلامت با هدف حساس سازی مردان در امر پیشگیری از ابتلا به بیماری ها در این منطقه برگزار می گردد، اضافه نمود: مردان نیمی از افراد جامعه را تشکیل داده اند که به علت عوامل محیطی و شغلی در معرض ابتلا به بیماری های مختلف هستند.

وی در ادامه مطرح نمود: از آنجا که مردان به نسبت دیگر افراد جامعه به دلایل مختلف به پزشک کمتر مراجعه می نمایند بنابراین شاهد این هستیم که آن ها بعد از پیشرفت بیماری خود در مراکز درمانی حضور می یابند از همین رو هفته ملی سلامت مردان و ویژه برنامه های آن تلنگی برای این عزیزان است تا سلامت خود را جدی تر بگیرند.

معاون شهردار منطقه 7 تاکید نمود: برپایی میز خدمت در بازار میوه و تره بار علی اکبری و شهید توکلی همراه با استقرار پزشک و ارائه خدماتی از قبیل تست فشار خون و قند خون، روان شناسی و کنترل بیماری های مربوط به دیابت، برپایی میز خدمت در پایانه سیدخندان ویژه رانندگان تاکسی تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه اجرا می گردد.

وی یادآور شد: تبلیغات محیطی در معابر و بعلاوه در فضای مجازی سرای محلات در مورد سلامت مردان، واکسیناسیون افراد دارای معلولیت در منازل آنها، ارائه خدمات پزشکی به مسن ترین پدر شهید شهر تهران، ساکن در منطقه در منزل ایشان و برپایی میز خدمت در ایستگاه های مترو امام حسین (ع) و شهید بهشتی از دیگر فعالیت هایی خواهد بود که در هفته ملی سلامت مردان اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 499

به "برپایی میز خدمت در منطقه 7 همزمان با هفته ملی سلامت مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی میز خدمت در منطقه 7 همزمان با هفته ملی سلامت مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید