تونل و زیر گذر تجریش در راه است

به گزارش زعفران، پروژه زیرگذر خیابان تجریش یه عنوان یکی از مهم ترین پروژه های بلندمدت شمال تهران، در مرحله طراحی های نهایی است و در ابتدای سال 1402 عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

تونل و زیر گذر تجریش در راه است

به گزارش خبرنگاران، ترافیک محدوده میدان تجریش و معابر اطراف آن به علت وجود اماکن زیارتی، سیاحتی، گردشگری و تجاری بسیار، همواره یکی از معضلات و دغدغه های اهالی تجریش است. خوشبختانه خبر رسیده که یکی از پروژه های مهم و اثرگذار شهرداری منطقه یک برای حل این معضل یک گام دیگر به مرحله اجرا نزدیک شده است. به گفته علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه یک، پروژه تونل و زیرگذر خیابان تجریش اهم پروژه های بلند مدت این منطقه است که زمینه ساز تحولات بسیار اثرگذار در محدوده تجریش خواهد شد. اسفراینی نژاد درباره این پروژه گفت: پروژه تونل و زیرگذر خیابان تجریش در مرحله طراحی های نهایی است. فازهای مطالعاتی آن به اتمام رسیده، مدل سازی ها اجرا شده و در ابتدای سال 1402 عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

او اضافه کرد: در محدوده تجریش با توجه به شرایط زیارتی و سیاحتی و وجود بازار و بیمارستان تجریش، شرایطی به گونه ای است که مقدار سطح سرویس خیابان به E و F نزول پیدا نموده(درعلم مهندسی ترافیک این ارزیابی کیفی به شش سطح سرویس از A تا F طبقه بندی می گردد) و لازم بود که تمهیدات ترافیکی و معابر نو اندیشیده گردد. به همین علت احداث تونل و زیرگذر خیابان تجریش در برنامه شهرداری در سال 1402 نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 645

به "تونل و زیر گذر تجریش در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونل و زیر گذر تجریش در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید