بازسازی منزل: تأمین اعتبار برای بازسازی کتابخانه شهید علمی نقده احتیاج به آنالیز دقیق تر دارد

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نقده و سومین جلسه انجمن بخش محمدیار به صورت مشترک به ریاست منوچهر شاک، فرماندار و با حضور خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های استان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

بازسازی منزل: تأمین اعتبار برای بازسازی کتابخانه شهید علمی نقده احتیاج به آنالیز دقیق تر دارد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای انجمن و همکاران شهرستان نقده گفت: در کل استان 72 باب کتابخانه نهادی وجود دارد که سهم شهرستان نقده از این تعداد چهار باب کتابخانه است؛ با شیوع بیماری کرونا، فعالیت کتابخانه های عمومی با رویکرد جدیدی ادامه یافت و کتابخانه های عمومی از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه خدمات کتابخانه ای استفاده کردند و باتوجه به استانداردهای کتابخانه ای، در این شهرستان احتیاج به توسعه فضای کتابخانه ای بیشتر به چشم می آید.

وی با تأکید بر ایجاد کتابخانه در روستاهای پرجمعیت گفت: در صورت واگذاری فضای کتابخانه ای، اداره کل کتابخانه های عمومی استان در کمترین زمان ممکن تجهیز و اداره آن را انجام خواهد داد.

این مسئول ادامه داد: موضوع مسائل فنی ساختمان پیشین کتابخانه شهیدعلی علمی، یکی از دغدغه های مهم و اصلی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوده که تأمین اعتبار لازم برای بازسازی و مقاوم سازی آن احتیاج به تجدیدنظر و آنالیز دقیق تر دارد.

وی اضافه نمود: پیرو طرح و آنالیز موضوع در جلسات انجمن کتابخانه های عمومی استان و مصوبات شورای فنی استان، بودجه 1400 برای بازسازی پروژه مصوب شده و در صورت تخصیص، فرایند بازسازی به وسیله اداره کل راه و شهرسازی شروع خواهد شد.

شاکر، فرماندار نقده گفت: مصمم هستیم تمامی مسائل کتابخانه های عمومی شهرستان نقده از جمله موضوع واگذاری کتابخانه روستای چیانه و بعلاوه مسائل اعتباری و بازسازی کتابخانه شهید علی علمی را برطرف کنیم.

علیرضا بیرامی نیا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی نقده گزارشی از شرایط کتابخانه های شهرستان و اقدامات انجام شده در این خصوص و بعلاوه جذب مشارکت اقتصادی برای جشنواره رضوی ارائه کرد.

تسریع در فرایند تأمین اعتبار لازم جهت تعمیرات ساختمان کتابخانه شهید علمی، بهره گیری از قانون مجازاتهای جایگزین در جهت خرید منابع و احتیاجمندی های کتابخانه های عمومی، پرداخت نیم درصد به وسیله شهردار شهرستان نقده و آنالیز فرایند واگذاری کتابخانه روستایی به اداره کل کتابخانه های عمومی استان، از مهم ترین مصوبات جلسه بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 302

به "بازسازی منزل: تأمین اعتبار برای بازسازی کتابخانه شهید علمی نقده احتیاج به آنالیز دقیق تر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: تأمین اعتبار برای بازسازی کتابخانه شهید علمی نقده احتیاج به آنالیز دقیق تر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید