تریلر تازه هورایزن فوربیدن وست از بزرگی مبارزات و دشمنان می گوید

به گزارش زعفران، هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) در مراسم گیم اواردز نیز حضور داشت. در تریلر تازه از این بازی تعدادی از دشمنان نشان داده شدند.

تریلر تازه هورایزن فوربیدن وست از بزرگی مبارزات و دشمنان می گوید

تریلر نو با یک تصویر از ربات بسیار بزرگ که به شکر یک مار بود به اتمام رسید. این ربات به دور یک برج سنگی بالا رفته و ایلوی (Aloy) به آن خیره شده بود. در بازی زیرو داون (Zero Dawn) دشمنان بسیاری وجود داشت. حال اینطور که به نظر می رسد تعداد این دشمنان در فوربیدن وست نیز بیشتر شده است. در این بازی تعدادی از دشمنان نو مثل Raptorها حضور دارند. از طرفی Loch Ness Monsterها نیز وجود دارند که در زیرو داون نیز بودند.

در تریلر نو تعدادی از پوشش های نو ایلوی نیز به نمایش در آمد برای مثال در جایی ما شاهد حضور این شخصیت اصلی در لباس قرمز بودیم. این لباس نسبت به چیزی که از این بازی نمایش داده می شد بسیار مدرن تر است. مانند زیرو داون، فوربیدن وست نیز در شرایط آب و هوایی مختلف جریان دارد. برای مثال در این تریلر نو فضاهای برفی، کوهستانی و حتی اقیانوس نشان داده شد.

بازی هورایزن فوربیدن وست 29 بهمن (18 فوریه 2022) برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد. زیرو داون را می توان یکی از برترین انحصاری های کنسول پلی استیشن 4 دانست که چندی پیش برای کامپیوتر نیز عرضه شد. حال گوریلا گیمز کوشش نموده تا بازی اصالت خود را داشته باشد و با اینحال همچنان تنوع در آن وجود داشته باشد. فوربیدن وست یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2022 است و انتظارات به شدت از آن بالاست.

سونی نیز از ارائه اطلاعات در خصوص این بازی دریغ ننموده و مقالات و تریلرهای بسیاری از آن منتشر نموده است. علت اصلی اینکار نیز شوق زده کردن هواداران و آماده کردن آن ها برای سفر در دنیای سخت فوربیدن وست است.

می توانید در ادامه تریلر نو بازی را ببینید.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 523

به "تریلر تازه هورایزن فوربیدن وست از بزرگی مبارزات و دشمنان می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه هورایزن فوربیدن وست از بزرگی مبارزات و دشمنان می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید