تغییر در بخش توصیه کالاهای آمازون برای اجتناب از تحقیقات در اروپا (تور اروپا)

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته مارگارت وستاگر کمیسیونر آنتی تراست اتحادیه اروپا گفت آمازون احتمالا مجبور گردد تغییراتی در بخش توصیه کالاها به کاربران انجام دهد تا تحقیقات درباره روش های کسب وکارش را انتها دهد.

تغییر در بخش توصیه کالاهای آمازون برای اجتناب از تحقیقات در اروپا (تور اروپا)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در جولای سال جاری خرده فروشی آنلاین آمریکایی اعلام نمود یک مخزن داده ایجاد می نماید تا به این ترتیب بازوی خرده فروشی آن از اطلاعات مربوط به پلتفرم فروش کالاهای آمازون برای فراوری محصولاتی مشابه کالاهای رقیب خود استفاده نکند.

بعلاوه آمازون از این پس هنگام رده بندی محصولات در بخش buy box محصولات خود را بر فروشندگان دیگر ترجیح نمی دهد. بخش عمده فروش آمازون مربوط به همین بخش است.

شرکت های طرف ثالث تا 9 سپتامبر و قبل از تصمیم گیری درباره قبول پیشنهادات آمازون، فرصت دارند بازخوردشان را در این زمینه را اعلام نمایند.

گروهی متشکل از 11 سازمان غیر دولتی و سازمان مصرف نمایندگان اروپا (BEUC) از پیشنهادات آمازون انتقاد نموده و کمیسیون اتحادیه اروپا خواسته اند تغییراتی در آن ایجاد کند.

وستاگر در این باره گفت: ما هم اکنون در فرایند ارزیابی بازخوردها هستیم که بعضی از آنها به ارتقاهای احتمالی در چند مورد اشاره نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 571

به "تغییر در بخش توصیه کالاهای آمازون برای اجتناب از تحقیقات در اروپا (تور اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در بخش توصیه کالاهای آمازون برای اجتناب از تحقیقات در اروپا (تور اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید