جدول شهریه نوبت دوم در مقطع دکتری دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد

به گزارش زعفران، مدیریت اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی اندازه شهریه تحصیل در نوبت دوم در مقطع دکتری برای سال تحصیلی 1401-1400 این دانشگاه را خاطرنشان کرد.

جدول شهریه نوبت دوم در مقطع دکتری دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی اندازه شهریه تحصیل در نوبت دوم در مقطع دکتری این دانشگاه را خاطرنشان کرد.

اندازه شهریه ثابت در هر نیمسال برای گروه آموزشی علوم انسانی 5 میلیون و 400 هزار تومان درنظر گرفته شده که این مبلغ برای سایر گروه های آموزشی 6 میلیون و 480 هزار تومان است.

دانشجویان شبانه دکتری محصل در رشته های علوم انسانی در دانشگاه محقق اردبیلی به ازای هر واحد درسی نظری باید مبلغ یک میلیون و 92 هزار تومان بپردازند. شهریه متغیر برای هر واحد عملی هم یک میلیون و 356 هزار تومان درنظر گرفته شده است. دانشجویان ورودی مهر 1400 برای هر واحد رساله خود هم باید مبلغ یک میلیون و 630 هزار تومان بپردازند.

دانشجویان دکتری ورودی مهر 1400 در رشته های غیر علوم انسانی هم برای هر واحد نظری باید مبلغ یک میلیون و 380 هزار تومان بپردازند. این مبلغ برای واحد های عملی یک میلیون و 776 میلیون تومان و هر واحد رساله 2 میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، تحصیل در نوبت شبانه کل دوره دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی در رشته های علوم انسانی حدود 94 میلیون تومان خواهد بود. در سایر گروه ها حدود 115 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 134

به "جدول شهریه نوبت دوم در مقطع دکتری دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول شهریه نوبت دوم در مقطع دکتری دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید