خبرنگاران 635 تن کالای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در دشتستان توزیع می شود

به گزارش زعفران، بوشهر - خبرنگاران- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان استان بوشهر گفت: 635 تن برنج، شکر و روغن ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب در این شهرستان توزیع می شود.

خبرنگاران 635 تن کالای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در دشتستان توزیع می شود

شهسوار قایدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: به اندازه کافی کالاهای اساسی در انبارها ذخیره شده است و برای تنظیم بازار کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب در حال عرضه به مردم است.

وی بیان نمود: کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان با اولویت توزیع بین اقشارکم برخوردار و کم درآمد با همکاری سازمان های حمایتی در شهرستان دشتستان انجام می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان اضافه کرد: با توجه به سهمیه اختصاص یافته کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار 285 تن برنج هندی، 80 تن برنج تایلندی، 160 تن شکر و110 تن روغن به منظور توزیع در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است.

قایدی گفت: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار شهرستان دشتستان مقرر شد با توجه به آسیب دیدن برخی از اقشار جامعه به سبب شیوع بیماری کرونا، اولویت توزیع برای جامعه تحت پوشش سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر اقشار آسیب پذیر خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با اشاره به شرایط کنونی بحران بیماری کرونا ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار شهرستان درصدد است با توجه به اجرای رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی، محل های توزیع کالاهای ضروری تنظیم بازار را به نحوی برنامه ریزی کند تا مسئله ای برای سلامت مردم جامعه پیش نیاید.

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان و 250 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان بوشهر از لحاظ جمعیتی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 86

به "خبرنگاران 635 تن کالای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در دشتستان توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 635 تن کالای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در دشتستان توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید