در تورهای آنلاین، دیدن کنید که جادوی دیزنی چگونه خلق می گردد

به گزارش زعفران، تورهای مجازی مهندسی تخیلات در والت دیزنی، پشت صحنه هایی به ندرت دیده شده از مقرهای اصلی خلاقیت این کمپانی را به شما نشان می دهند. با ما همراه باشید و خلق شدن جادو را به چشم خود ببینید.

در تورهای آنلاین، دیدن کنید که جادوی دیزنی چگونه خلق می گردد

پارک های موضوعی دیزنی در سراسر دنیا به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا بسته شده اند؛ اما این کمپانی میخواهد یک هدیه آنلاین به هواداران خود بدهد. کمپانی دیزنی با تورهای مجازی به ندرت دیده شده از مقرهای اصلی مهندسی تخیلات (Imagineering) در خدمت بازدیدنمایندگان از راه دور است.

طبق گزارش های بلاگ پارک های دیزنی، این سریال طراحی شده است تا بعضی از خاص ترین فضاها را که در آن ها، خلاقیت و داستان سرایی ترکیب می شوند تا به داستان های دیزنی، شخصیت ها و دنیا های آن جان ببخشند، به علاقه مندان نشان دهد. در حالی که تاریخ انتشار، کماکان در دسترس عموم قرار ندارد، در این مرحله به نظر می رسد که این مجموعه شامل چند قسمت ویدئویی می گردد.

طبق پستی که در بلاگ منتشر شده است، اولین سری این مجموعه در تاریخ 31 مارس (12 فروردین) شروع به کار کرد و مهندسی تخیلات والت دیزنی (Walt Disney Imagineering)، پیروز شد تا تنها اتاق فکری را که به وسیله خود کمپانی والت دیزنی خلق شده، به عموم مردم معرفی کرد.

پیش نمایش دومین قسمت سریال، با میزبانی از جاناتان فرایدی (Jonathan Friday) و نگاهی سریع به داخل استودیو اسکالپچر (Sculpture Studio)، مکانی که تنها یک بار به وسیله بلین گیبسون (Blaine Gibson) دیده شده است، این هفته منتشر شد.

گیبسون، مجسمه ساز و انیماتور افسانه ای است که بعضی از مشهورترین قطعات این استودیو را، از ارواح عمارت تسخیرشده تا مجسمه والت و میکی موس که به مهمانان در بعضی از پارک ها، سلام می نمایند، ساخته است. این استودیو دقیقا همانجایی است که آثار گیبسون تا به امروز و بعلاوه پروژه های اخیر مهندسان تخیلات (Imagineers)، انبار شده اند.

هنوز تعیین نیست که موضوع قسمت های دیگر این مجموعه چه چیز خواهند بود، اما برای آنهایی که در پی یک تجربه کمی عملگرایانه تر می گردند، یک کلاس آنلاین رایگان به نام مهندسی تخیلات در یک جعبه (Imagineering in a Box) نیز ارائه شده است، یک تجربه تعاملی عمیق از طراحی و مهندسی که به شرکت نمایندگان یاد می دهد چگونه تجارب خاص پارک موضوعی خود را خلق نمایند. این برنامه جامع، شامل 32 ویدئو است که به آن ها حقه های جادویی را نشان می دهد و محدودیت سنی نیز برای آن وجود ندارد و شرکت نمایندگان با هر سنی، آن را مناسب و مجذوب کننده خواهند یافت.

جاش گورین (Josh Gorin)، مدیر اجرایی توسعه خلاقیت کمپانی دیزنی در اواسط ماه می نوشت:

وقتی در حال بزرگ شدن بودم، با خانواده ام به پارک های دیزنی می رفتم و از خود می پرسیدم، آن ها چگونه این کار را می نمایند. من برنامه های پشت صحنه ویژه تلویزیون دیزنی را دیدن کردم و متوجه شدم که مهندسی تخیلات، یک شغل واقعی است. این موضوع باعث الهام من برای انتخاب رشته دانشگاهی شد و در نهایت من را به شغل اخیرم رساند. ما بسیار هیجان زده هستیم که اطلاعات خود و راه های منحصربه فردی که علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی می توانند با خلاقیت و طراحی ترکیب شوند تا یک تفریح ابدی را برای میلیون ها نفر در سراسر دنیا، فراوری نمایند، با شرکت نمایندگان از هر سنی به اشتراک بگذاریم.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 467

به "در تورهای آنلاین، دیدن کنید که جادوی دیزنی چگونه خلق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تورهای آنلاین، دیدن کنید که جادوی دیزنی چگونه خلق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید