رندرهای نو و سه بعدی آیفون 14 پرو زوایای دیگری از طراحی آن را نشان می دهد

به گزارش زعفران، اپل تقریباً سه ماه دیگر از سری تازه گوشی های پرچم دارش یعنی آیفون 14 رونمایی خواهد کرد. هر چه به روز رونمایی از این گوشی ها نزدیک تر می شویم، انتظار می رود که خبرها و شایعات زیادی در این مورد منتشر شود. همانطور که شایعات متعدد به آن اشاره می کنند، غول فناوری آمریکایی در اواخر سال جاری چهار مدل آیفون 14 را روانه بازار می کند و خط تولید برخی از مدل های سری قبلی را با تغییراتی روبرو خواهد کرد. به همین علت، رندرهای سه بعدی و تازهی از آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از طریق کاربری به نام Madmix طراحی و در توییتر به اشتراک گذاشته شده که زوایای دیگری از این گوشی های پرچم دار اپل را به ما نشان می دهند.

رندرهای نو و سه بعدی آیفون 14 پرو زوایای دیگری از طراحی آن را نشان می دهد

این کاربر در توضیحات این رندرهای سه بعدی می گوید که تصاویر در اندازه واقعی هستند و جزئیات بیشتری را از این گوشی های هوشمند پیشرفته به کاربران ارائه می دهند. در این تصاویر طیف وسیعی از تغییرات شایعه شده و احتمالی که در مورد سری آیفون 14 مطرح گشت، به وضوح قابل مشاهده است. از نظر طراحی، مدل های آیفون 14 بسیار شبیه مدل های آیفون 13 خواهند بود، اما به استثنای یک تغییر بزرگ که در سری آیفون 14 مدلی به نام آیفون مینی وجود نخواهد داشت. در عوض، اپل دو آیفون 6.1 اینچی (آیفون 14 و آیفون 14 پرو) به همراه دو آیفون 6.7 اینچی (آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس) را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برای مشاهده رندرها در اندازه واقعی کافی است روی هر تصویر کلیک کنید.

همانطور که در این رندرهای سه بعدی می بینید، آیفون 14 پرو در پنل جلویی از نمایشگری بهره می برد که میزبان یک حفره کپسولی شکل در کنار یک حفره دایره ای است و این حفره ها محل قرارگیری دوربین سلفی و حسگرهای فیس آیدی هستند. همچنین اطراف نمایشگر را حاشیه های باریکی پوشانده که همین مقوله ظاهر متفاوتی برای این گوشی هوشمند ایجاد کرده است. انتظار می رود که مدل مذکور حسگر دوربینی داشته باشند که آن را به بهترین دوربین های گوشی هوشمند در سال 2022 تبدیل خواهد کرد.

این تصاویر سه بعدی همچنین نشان می دهند که آیفون 14 پرو لبه های متقارنی دارد و همچنین یک اسپیکر مکالمه در قاب بالایی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ گوشی و دکمه پاور در سمت راست این گوشی هوشمند دیده می شود. به نظر می رسد که نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی کمی بلندتر است و باید به افزایش 5 تا 10 درصدی ارتفاع آن نیز اشاره کنیم. قابل توجه ترین تغییرات این گوشی هوشمند در قاب پشتی آن دیده می شود؛ جایی که سیستم دوربین آیفون 14 پرو برآمدگی نسبتاً زیادی دارد.

همچنین اندازه سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند به دلیل اینکه قرار است با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به جای دوربین 12 مگاپیکسلی در سری قبلی جایگزین شوند، افزایش یافته است. شنیده می شود که اندازه سنسور دوربین این گوشی بیش از 57 درصد بزرگ تر از سنسور قبلی است که جایگزین آن شده است. باید خاطر نشان کنیم این دوربین تازه، کاربران آیفون 14 پرو را می سازد تا در وضوح 8K فیلم برداری کند. محصولات اپل تا همینجا بدون بهره مندی زا سنسورهای قدرتمند هم در زمینه فیلم برداری بی نظیر بوده اند و قطعا با اضافه شدن چنین قابلیتی، آیفون ها حتی بیشتر از این می توانند در زمینه فیلم برداری درخشان ظاهر شوند.

ابعاد این سنسور دوربین در آیفون 14 پرو 6.1 اینچی نسبت به آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی بیشتر به چشم می خورد. رندرهای تازه منتشر شده همچنین به لبه های گردتر آیفون 14 پرو اشاره می کنند که ممکن است اپل به دلیل استفاده از ماژول دوربین بزرگ تر در این سری مجبور به تغییر لبه های این گوشی هوشمند شده باشد. به طور کلی می توان گفت برخی اصلاحاتی که اپل در طراحی مدل پرو آیفون 14 ایجاد کرده به دلیل افزایش ارتفاع، اندازه ماژول و سنسور دوربین این گوشی است تا ناسازگاری های ایجاد شده به طراحی و جذابیت آن لطمه نزند.

اخیراً نیز یک افشاکننده قیمت های اولیه سری آیفون 14 اپل را فاش کرده که بر اساس آن کاربران باید 799 دلار برای آیفون 14، 899 دلار برای آیفون 14 مکس (آیفون 14 پلاس)، 1099 دلار برای آیفون 14 پرو و 1199 دلار برای آیفون 14 پرو مکس بپردازند. باید دید در نهایت این گوشی های پرچم دار اپل با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 533

به "رندرهای نو و سه بعدی آیفون 14 پرو زوایای دیگری از طراحی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای نو و سه بعدی آیفون 14 پرو زوایای دیگری از طراحی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید