سرعت بیش از حد رانندگان عامل اصلی تصادفات جاده ای اردبیل

به گزارش زعفران، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 30 درصد تصادفات جاده ای این استان مربوط به سرعت بیش از حد رانندگان است.

سرعت بیش از حد رانندگان عامل اصلی تصادفات جاده ای اردبیل

محبوب حیدری توسعه و ارتقای راههای استان را از اولویتهای اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد و گفت: با راه اندازی و احداث 300 کیلومتر بزرگراه دراستان شاهد کاهش تصافات جاده ای استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: در حال حاضر ساماندهی جاده های استان به ویژه در شمال استان با سرعت انجام می گیرد و امیدواریم در مدت زمان تعیین اقدامات اساسی در توسعه راه های استان انجام گردد.

به گفته او، با توجه به اقدامات راه و شهرسازی استان در مورد توسعه راه های شمال استان ، ضرورت حضور پلیس، نصب دوربین های سرعت سنج و اصلاح پیچ ها و حذف نقاط حادثه خیز در کاهش تصادفات بسیار موثر است.

حیدری می گوید: علاوه بر تاثیر بهسازی راه ها در کاهش تصادفات، رعایت موارد ایمنی رانندگان هم در کاهش تصادفات موثر است و ضروری است رانندگان سرعت مطمئنه را در حین رانندگی رعایت نمایند.

او گفت: یکی دیگر از عوامل تصادفات جاده ای، کمبود روشنایی جاده ها است که به علت بالا بودن هزینه روشنایی ها، توسعه سیستم روشنایی در جاده های استان عملا متوقف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: با توجه به مطالبه مردم برای ساماندهی جاده های استان و بزرگراه ها ، اداره کل راه و شهرسازی از تمام ظرفیتهای خود برای بهسازی جاده ها و احداث بزرگراه ها استفاده نموده است.

حیدری درباره نقاط حادثه خیز مسیر سربند - مشگین شهر گفت: 13 کیلومتر این مسیر بهسازی شده و در صورت تامین اعتبار لازم بقیه مسیر هم بهسازی می گردد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 590

به "سرعت بیش از حد رانندگان عامل اصلی تصادفات جاده ای اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت بیش از حد رانندگان عامل اصلی تصادفات جاده ای اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید