سی و دومین ماهنامه آموزش فارسی به غیرفارسی زبان ها منتشر شد

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران ، نسخه الکترونیک ماهنامه خبری آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان این امکان را برای علاقه مندان به رویدادهای زبان فارسی در سراسر دنیا فراهم نموده که با کلیک بر روی پیوند کوتاه در خاتمه هر مطلب، خبر اصلی را به صورت کامل در وبگاه بنیاد سعدی مشاهده نموده و بخوانند.

سی و دومین ماهنامه آموزش فارسی به غیرفارسی زبان ها منتشر شد

نخستین بخش ماهنامه با عنوان اخبار بنیاد سعدی، به برگزاری نشست هیئت امنای بنیاد سعدی با حضور معاون اول رئیس جمهور پرداخته است؛ ملاقات مسئولان بنیاد سعدی با مدیران شبکه جام جم و اختصاص 25 برنامه به ترویج زبان فارسی در این شبکه و برگزاری کارگروه ها مجازی بنیاد سعدی با نمایندگان بنیاد در کشورهای مختلف از دیگر مطالب مطرح شده در این بسته هستند.

در دومین بخش ماهنامه که با عنوان آموزش زبان فارسی در دنیا تهیه شده ، به فعالیت رایزنی های فرهنگی و نمایندگان بنیاد سعدی در امر آموزش و توسعه زبان فارسی در دنیا می پردازد؛ عناوینی ازجمله برگزاری نخستین نشست شب شعر ایران و بلغارستان، شروع دوره نو مثنوی خوانی در راولپندی و ملاقات نماینده بنیاد سعدی در صربستان با چهار فارسی آموز از کشورهای مختلف در این بخش قابل مشاهده هستند.

آخرین بخش ماهنامه نیز با عنوان بنیاد سعدی در رسانه های دیگر به انعکاس اخبار مربوط به فعالیت های بنیاد سعدی در سایر رسانه ها پرداخته که در ماه اخیر رسانه هایی چون ایرنا و ایبنا فعالیت های بنیاد را انعکاس داده و در مسیر آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان قدم برداشته اند.

این ماهنامه با سردبیری سمیرا یافتیان، مدیر روابط عمومی بنیاد سعدی، طناز صیدی، عضو تحریریه، صدیقه بابوی، مسئول طراحی و صفحه بندی، منتشر شده است.

برای مطالعه این ماهنامه اینجا را کلیک کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 709

به "سی و دومین ماهنامه آموزش فارسی به غیرفارسی زبان ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و دومین ماهنامه آموزش فارسی به غیرفارسی زبان ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید