تور دوحه: مجوز اجرای تورهای جام جهانی قطر هنوز صادر نشده است

به گزارش زعفران، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، مجوز اجرای تورهای جام جهانی قطر هنوز صادر نشده است.

تور دوحه: مجوز اجرای تورهای جام جهانی قطر هنوز صادر نشده است

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

لیلا اژدری، مدیرکل توسعه گردشگری خارجی گفت: با توجه به ادامه هماهنگی ها با قطر، هنوز مجوزی برای فروش و اجرای تور جام جهانی 2022 صادر نشده و تبلیغات و قیمت هایی که اعلام می گردد، کاذب است.

با وجود تبلیغات گسترده تورهای جام جهانی 2022 قطر همراه با وعده رزرو و خرید بلیت بازی ها، اما حرمت الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: تورهایی که برای جام جهانی تبلیغ می شوند، بدون مجوز است.

به گفته او، تا به امروز هیچ اقدامی برای اجرای تور جام جهانی قطر انجام نشده است. نه هتلی رزرو شده و نه بلیت بازی در اختیار آژانس های مسافرتی قرار گرفته و نه نرخ تور جام جهانی معین شده است، در نتیجه تبلیغاتی را که می گردد نباید باور کرد، چون هنوز نه کسی بلیت دارد و نه هتلی در اختیار گرفته شده است.

وعده رزرو هتل و بلیت بازی های جام جهانی از سوی آژانس های مسافرتی از این نظر کاذب اعلام شده که به گفته رفیعی، قطر با توجه به ظرفیت محدود اسکان در این کشور، هتل ها را مونوپل (انحصار) نموده و به وسیله فدراسیون فوتبال قطر به فدراسیون کشورها سهمیه اسکان می دهد و قرار است بلیت مسابقات هم در اختیار فدراسیون فوتبال کشورها قرار داده گردد.

بر همین اساس و با توجه انحصاری که در دوره های پیشین جام جهانی در اختیار معدود آژانس های مسافرتی قرار میگرفت و سهمیه بلیت هایی که به مسافران نمی رسید و تماشاچیانی که بدون جای خواب و هتل می ماندند، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از دولت درخواست کرد جام جهانی قطر را همچون دیگر جام های جهانی مونوپل (انحصاری) نکند.

جام جهانی فوتبال 2022 از 30 آبان تا 27 آذر در قطر برگزار می گردد. درحال حاضر بعضی آژانس های مسافرتی و بعلاوه وبسایت هایی که یکباره و فقط به انگیزه جام جهانی ظاهر شده اند، تور جام جهانی را با وعده ویزا، اقامت، بیمه، راهنما، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری به علاوه بلیت بازی های ایران با قیمتی که پایه آن از 150 میلیون تومان آغاز می گردد، تبلیغ می نمایند و اگرچه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آنها را بدون مجوز دانست اما تا کنون هیچ اقدامی برای مدیریت این تبلیغات و نظارت بر آنها صورت نگرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 488

به "تور دوحه: مجوز اجرای تورهای جام جهانی قطر هنوز صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: مجوز اجرای تورهای جام جهانی قطر هنوز صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید