مقاله: ده تا از بلندترین آسمان خراش های چین

به گزارش زعفران، برج ICC هنگ کنگ مشرف به بندرگاه زیبای Victoria است. برج ICC هنگ کنگ بخشی از قطب مالی جدید در هنگ کنگ است و یکی از مهمترین مراکز مالی دنیا است. زمین برج ICC هنگ کنگ به تنهایی یک میلیارد دلار ارزش دارد. Sky 100 سکوی تماشای منظره برج ICC شانگهای، در طبقه صدم است. مجتمع تجاری Elements در برج یکی از بهترین های هنگ کنگ است.

مقاله: ده تا از بلندترین آسمان خراش های چین

برج شانگهای بلندترین برج دنیا بعد از برج خلیفه در دبی است. برج شانگهای 140 متر بلندتر از ساختمان همجوارش یعنی مرکز تجارت جهانی شانگهای است. طراحی لوله ای شکل و پیچشی برج شانگهای که برای مقاومت در برابر توفان ها به این صورت طراحی شده، نمایش خیره کننده ای از مهندسی قرن بیست و یکم است.

برج Ping An IFC شنزن یک شگفتی مهندسی قرن 21ام است. با این که این ساختمان بسیار بلند است با این حال نسبتا سریع و کم هزینه ساخته شده است. سکوی تماشای منظره در ارتفاع 550 متری و دومین هتل لوکس بلند دنیا بعد از Ritz Carlton (در برج ICC هنگ کنگ) از ویژگی های این ساختمان هستند.

این برج چیزی شبیه به برج Willis در شیکاگو است و کمی بلندتر است. این ساختمان تنها سازه بلند در نانجینگ است و نسبت به ارتفاعش با هزینه کمی ساخته شده است.

این ساختمان آسمان شب های منطقه Luohu شنزن را روشن می کند و سکوی تماشای منظره آن در طبقه صدم، چشم اندازهایی عالی از سرسبزی هنگ کنگ و دریای آبی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این برج در منطقه مهم تجاری شنزن قرار گرفته است.

منبع مقاله: ده تا از بلندترین آسمان خراش های چین

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 273

به "مقاله: ده تا از بلندترین آسمان خراش های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ده تا از بلندترین آسمان خراش های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید