نوشیدنی جدیدی که وزن شما را کاهش می دهد

به گزارش زعفران، محققان یک نوشیدنی نو را پیشنهاد می نمایند که مزایای فراوانی برای سلامتی دارد.

نوشیدنی جدیدی که وزن شما را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، نتایج یک آنالیز تازه نشان می دهد، نوشیدن آب آلوئه ورا با معده خالی راهی موثر برای کاهش وزن، بهبود جذب مواد مغذی در بدن و تسهیل عملکرد روده است.

آلوئه ورا، یک گیاه دارویی باستانی، به علت خواص درمانی خود به سرعت در سراسر دنیا محبوبیت پیدا نموده اما قرن هاست که وجود داشته و در فرهنگ های مختلف برای اهداف دارویی استفاده می گردد.

آلوئه ورا سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آنزیم ها، ساپونین ها و اسیدهای آمینه است؛ بعلاوه انباری از ویتامین A، C، E، اسید فولیک، کولین است و دارای چندین فواید گوارشی، مراقبت از پوست و سلامت دندان است. بعلاوه دارای کلسیم، کروم، مس، سلنیوم، منیزیم، منگنز، پتاسیم، سدیم و روی است.

کارشناسان بهداشت می گویند نوشیدن آب آلوئه ورا با معده خالی راهی موثر برای کاهش وزن، بهبود جذب مواد مغذی در بدن و تسهیل عملکرد روده است. آب آلوئه ورا بعلاوه می تواند به حفظ سلامت دندان یاری کند.

آب آلوئه ورا حاوی پلی فنول است که سرشار از آنتی اکسیدان است. آلوئه ورا بعلاوه دارای ترکیبات پری بیوتیکی است که به تغذیه باکتری های سالم در روده و عملکرد بهینه سیستم گوارش یاری می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 477

به "نوشیدنی جدیدی که وزن شما را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدنی جدیدی که وزن شما را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید