وقتی سیاسی کاری باعث انتقال یک بازیکن بی کیفیت شد

به گزارش زعفران، خبرنگاران - در جریان یک برنامه در شبکه رای 3 تلویزیون ایتالیا با هدف آنالیز عملکرد مدیران برنامه فوتبال دراین کشور، وینچنزو مورابیتو یکی از ایجنت های معروف ایتالیایی به خاطر تمسخر ودات موریقی بازیکن کوزویی تیم فوتبال لاتزیو جنجال ساز شد.

وقتی سیاسی کاری باعث انتقال یک بازیکن بی کیفیت شد

در این گفت و گوی از پیش ضبط شده، مورابیتو تصمیم لاتزیو برای پرداخت 18 میلیون یورو بابت یکی از ناکارآمدترین بازیکنان فصل گذشته سری A را زیر سؤال برد و خود این بازیکن را هم به الاغ تشبیه کرد. مورابیتو به تصور اینکه گفت و گویش با گزارشگر شبکه رای تمام و دوربین خاموش شده، به برادر ایگلی تاره، مدیر اجرایی باشگاه لاتزیو که در سفارت آلبانی در شهر استانبول کار می نماید به عنوان مسبب ورود بازیکنی ناکارآمد مانند موریقی به سری A اشاره داشت و گفت: او (ایگلی تاره) برادری دارد که در کنسولگری آلبانی در استانبول کار می نماید و ناگهان 18 میلیون یورو برای بازیکنی که یک الاغ به تمام معناست، می پردازد. سیمونه اینزاگی (سرمربی فصل گذشته لاتزیو) به من گفت من اینجا دارم موهای سرم را می کَنم. استفان رادو (مدافع لاتزیو) به من می گوید که در تمرینات با دمپایی هم می تواند موریقی را مهار کند و توپ را از او بگیرد چون افتضاح است. موریقی ... 18 میلیون یورو برای موریقی و بعد هم که 5 مدیر برنامه که همگی حق کمیسیون گرفتند. منظورم این است که 18 میلیون یورو برای لاتزیو پول بسیار زیادی است و آنها در ازای این پول بازیکنی که به طرزی وحشتناک سطح پایین است، گرفته اند.

موریقی ماه سپتامبر سال 2020 در ازای 18.5 میلیون یورو از تیم فنرباغچه ترکیه به لاتزیو پیوست و باشگاه ایتالیایی باید 5 درصد از رقم فروش او در آینده را هم به تیم ترکیه ای بدهد. او در اولین فصل حضورش در ایتالیا ناامید کننده بازی کرد و در 34 بازی رسمی برای لاتزیو تنها 2 گل زده و یک پاس گل داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 116

به "وقتی سیاسی کاری باعث انتقال یک بازیکن بی کیفیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی سیاسی کاری باعث انتقال یک بازیکن بی کیفیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید