کشور همچنان در تب و تاب بیماری کرونا است

به گزارش زعفران، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: کشور از جمله تهران در خیز پنجم، همچنان در تب و تاب بیماری کرونا است.

کشور همچنان در تب و تاب بیماری کرونا است

به گزارش خبرنگاران، دکتر علیرضا زالی روز یکشنبه در نشست ستاد ویژه فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با جمعی از مدیران بانک های دولتی و خصوصی، اضافه کرد: بیماری کرونا در تهران از پیچیدگی های خاص برخوردار است.

وی به مردم از جمله کارمندان بانکی توصیه کرد که همیشه توصیه های بهداشتی را به دقت رعایت نمایند.

فاز اول واکسیناسیون سیستم بانکی انجام شد

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه فاز اول واکسیناسیون سیستم بانکی انجام شد، گفت: کارمندان خدوم بانکی کشور براساس سند ملی واکسیناسیون جزو مشاغل پرخطر قرار گرفتند و واکسینه شدن فاز اول آنان صورت گرفته است.

زالی اضافه کرد: با مشارکت مناسب شبکه بهداشتی 240 هزار نفر دُِز اول واکسن را دریافت کردند و در تهران هم قریب 68 هزار نفر واکسینه شدند. کار واکسیناسیون این افراد در روز عید سعید غدیر خم شروع شد. این کار در تهران کمتر از یک هفته انجام گرفته است.

وی تاکید نمود: کارمندان بانک به علت حجم بالای تردد با خطر روبرو هستند و به همین علت جزو گروه های پرخطر در نظر گرفته شدند.

واکسیناسیون شرط لازم برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا

زالی ادامه داد: واکسیناسیون شرط لازم برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا است و شرط کافی نیست. شرط کافی همچنان رعایت شیوه نامه بهداشتی است که همه باید آن را به دقت رعایت نمایند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران توضیح داد: نباید این تفکر شکل گیرد که انجام واکسیناسیون، سبب کاهش شیوه نامه های بهداشتی گردد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 197

به "کشور همچنان در تب و تاب بیماری کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور همچنان در تب و تاب بیماری کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید