گوشی مرموز اوپو با شارژ سریع 67 واتی

به گزارش زعفران، یک گوشی مرموز از برند Oppo به تازگی پیروز به دریافت گواهینامه 3C چین شده است. این گوشی دارای شارژ سریع 67 واتی می باشد.

گوشی مرموز اوپو با شارژ سریع 67 واتی

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد شرکت Oppo یک گوشی میان رده آینده را در دست تولید دارد، زیرا دستگاه نوی با شماره مدل PGJM10 گواهینامه 3C را در چین دریافت کرده است. این گوشی هوشمند دارای باتری تک سلولی است و انتظار می رود اواخر سال جاری میلادی عرضه شود.

اطلاعات گوشی Oppo PGJM10 در سایت صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است که سرعت شارژ پشتیبانی شده از طریق این گوشی را نشان می دهد. این دستگاه بر خلاف بسیاری از گوشی های نو دارای فناوری شارژ سریع 67 واتی است و یک باتری تک سلولی دارد.

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار WHYLAB، پیش بینی کرده که این گوشی یک دستگاه میان رده آینده از این برند خواهد بود. این گوشی نو احتمالا یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر مانند گوشی Realme GT Neo3 خواهد داشت.

این تمام اطلاعاتی است که تا کنون در مورد این دستگاه می دانیم. اما از آنجایی که این گوشی تازه اولین گواهینامه خود را دریافت کرده است، انتظار داریم که در آینده نزدیک بیشتر در اخبار ظاهر شود. خود شرکت Oppo هنوز چیزی در مورد این گوشی فاش نکرده است و ممکن است مدتی طول بکشد تا گوشی را در قفسه های فروشگاه ببینیم. در اخبار مرتبط می خوانیم که انتظار می رود Oppo سری Oppo F21 Pro خود را در ماه آوریل (احتمالا در تاریخ 12 آوریل برابر با 23 فروردین) در بازار هند عرضه کند. از این سری دو مدل F21 Pro 4G و F21 Pro 5G ارائه خواهد شد. انتظار می رود دستگاه 4G با صفحه نمایش 6.43 اینچی 90 هرتزی AMOLED، سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 680 عرضه شود. در حالی که شایعه شده است که مدل 5G دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی 60 اینچی AMOLED، سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 695 است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 476

به "گوشی مرموز اوپو با شارژ سریع 67 واتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مرموز اوپو با شارژ سریع 67 واتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید