افشای مشخصات کامل گوشی گلکسی M32 سامسونگ

به گزارش زعفران، شرکت سامسونگ الکترونیک، طبق برنامه از پیش مشخص شده قرار است گوشی میان رده Galaxy M32 را در تاریخ دوشنبه 21 ژوئن (31 خردادماه)، در کشور هند معرفی کند. این گوشی اقتصادی در آمازون به فروش خواهد رسید و صفحه تبلیغاتی این وبسایت برخی مشخصات اصلی آن را در اختیار ما قرار می دهد، اما یک روز مانده به معرفی رسمی Galaxy M32 یک افشاکننده دنیای فناوری، اطلاعات جدیدی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده که علاوه بر پوشش دادن اطلاعات ناقص قبلی، قیمت این محصول را هم برای ما مشخص می کند.

افشای مشخصات کامل گوشی گلکسی M32 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، ما قبلاً می دانستیم که گلکسی M32 از صفحه نمایش 6.4 اینچی sAMOLED با رزولوشن + FHD برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و یک بریدگی قطره آب مانند است که دوربین جلویی را در خود جای داده است. سامسونگ برای محافظت در برابر خراش این گوشی را به محافظ Gorilla Glass 5 مجهز کرده است.

به گزارش خبرنگاران، اکنون یک افشاکننده دنیای فناوری با حساب کاربری Yogesh، جزئیات تازهی را از مشخصات گوشی میان رده گلکسی M32 سامسونگ در اختیار ما قرار می دهد. Yogesh، در توییتی فاش کرد که این تلفن از یک پردازنده Helio G85 بهره می برد و دارای حداکثر 6 گیگابایت رم در دسترس و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC است.

در خصوص دوربین های گلکسی M32 هم باید گفت که این گوشی از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می برد. باید تأکید کرد که سیستم دوربین های گلکسی M32 نسبت به مدل قبلی خود یعنی گوشی گلکسی M31 کمی ضعیفتر است چرا که ماژول چهارگانه دوربین M31 علاوه بر دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی اولتراواید، از دو لنز 5 مگاپیکسلی دیگر بهره می برد که البته قوی تر از دوربین های 2 مگاپیکسلی گلکسی M32 هستند. از سوی دیگر گوشی گلکسی M32 از دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی بهره می برد که در مقایسه با گوشی گلکسی M31 ضعیفتر به نظر می رسد. با این حال، به نظر می رسد که دوربین سلفی گلکسی M32 از کیفیت بهتری نسبت به مدل M31 برخوردار است.

کاربران احتمالاً راضی خواهند شد اگر بدانند که باتری 6000 میلی آمپر ساعتی Galaxy M31 هم به گوشی تازه گلکسی M32 منتقل شده است، اگرچه هنوز هم فقط از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند. افشاکننده هندی در خصوص قیمت گوشی گلکسی M32 می گوید که این دستگاه که از اندروید 11 بهره می برد، با قیمت پایه زیر 15000 روپیه (202 دلار آمریکا) آغاز می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 195

به "افشای مشخصات کامل گوشی گلکسی M32 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کامل گوشی گلکسی M32 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید