تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند، پیش از خرید

به گزارش زعفران، یک شرکت دانش بنیان با حمایت 500 میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به طراحی اپلیکیشن آسپینا به منظور تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند پیش از خرید شد

تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند، پیش از خرید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، یک شرکت دانش بنیان با حمایت 500 میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به طراحی اپلیکیشن آسپینا به منظور تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند پیش از خرید شد؛ این شرکت پیشتر نیز بابت اجرای پروژه ای دیگر به نام آزیموت از حمایت 860 میلیون تومانی صندوق نوآوری بهره مند شده است.

پیغام توحیدی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار در خصوص اپلیکیشن فراوریی این شرکت که امروز یکشنبه 10 بهمن ماه جاری در هتل اسپیناس پالاس رونمایی شد، گفت: شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه و با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز جهان، پروژه های متفاوتی را در سطح کشور به انتها رسانده و افتخاراتی نیز در این زمینه به دست آورده است. این اپلیکیشن نیز به منظور تهیه لوازم آرایشی با تست کردن آن در گوشی طراحی و فراوری شده است.

وی اضافه نمود: این اپلیکیشن با یاری هوش مصنوعی و طبق آخرین تکنولوژی روز جهان طراحی شده است که طی آن به کاربران این امکان را می دهد که با فعال کردن سلفی دوربین گوشی خود، المان های آرایشی و زیبایی را به صورت کاملا واقعی مشاهده نموده و اگر محصولی را پسند کردند آن را همان لحظه خریداری نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار با بیان اینکه نمونه مشابه داخل محصول فراوریی این شرکت در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ما با هزینه کمتر و تیم خوبی که در اختیار داریم توانسته ایم محصول خود را با کمترین قیمت در قیاس با نمونه آمریکایی، فراوری و روانه بازار کنیم. ضمن اینکه محصول ما قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی است.

توحیدی بازار هدف اپلیکیشن آسپینا را قشر جوان و بانوان مطرح نمود و گفت: با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمند کاربران می توانند از امکانات آن به صورت آنلاین استفاده نمایند.

وی به حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از فراوری این محصول اشاره نمود و گفت: ما برای فراوری این محصول از تسهیلات نمونه سازی صندوق نوآوری به مبلغ 500 میلیون تومان استفاده کردیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار در خصوص صادرات این محصول نیز اظهار کرد: برای صادرات محصولمان با چندین کشور مذاکره داشته ایم و تا دو ماهه آینده اقدام به راه اندازی شرکتی در کشور کانادا می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 441

به "تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند، پیش از خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند، پیش از خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید