جذابیت های آلبرتا: آب دریاچه های Grassi به طور خیره کننده ای فیروزه ای رنگ است

به گزارش زعفران، مادر طبیعت بزرگ ترین نقاش دنیاست که به خلق منظره ها هنری بی نظیری پرداخته است. استان آلبرتا در غرب کانادا به خاطر داشتن زیبایی های طبیعی و بعلاوه کوه های بزرگ راکی که در قلب این استان قرار دارند، مشهور است.

جذابیت های آلبرتا: آب دریاچه های Grassi به طور خیره کننده ای فیروزه ای رنگ است

واقعا صحبت در خصوص زیبایی های این منطقه از کانادا سخت است، مگر اینکه حداقل یک بار سری به دریاچه های فیروزه ای رنگ Grassi در آلبرتا بزنید و با چشمان خودتان ترکیب رنگ های سبز و آبی و منظره مسحور کننده این دریاچه ها را ببینید.

گفتنی است که این دریاچه ها مقصد بسیار خوبی برای یک پیاده روی خانوادگی در سفری یک روزه می باشند و البته اگر اهل ماجراجویی باشید مکانی مناسب برای صخره نوردی هم می باشد.

دریاچه های Grassi درست در غرب شهر Canmore و در امتداد بزرگراه Three Sisters Parkway قرار دارند. ارتفاع آنها از سطح دریا 1،525 متر است و مشرف به شهر کنمور هستند و از ذخایر آبی Spray Lakes تغذیه می شوند.

این دریاچه ها در مجاورت کوه های Rundle، بزرگراه Three Sisters و تالاب Whitemans Pond قرار دارند.

مسیرهای پیاده روی Grassi Lakes که به وسیله وب سایت Tourism Canmore به اسم برترین مکان برای پیاده روی خانوادگی نامیده شده اند شامل یک پیاده روی 1 تا 2 ساعته با تغییر ارتفاعی در حدود 250 متر است.

برای اینکه از کلگری به اینجا بیایید باید در بزرگراه شماره 1 به سمت شرق بروید تا درست قبل از رسیدن به Canmore، به وسیله خروجی وارد Three Sisters Parkway (بزرگراه 742) شده و از آنجا به سمت چپ به طرف Ken Richie Way بروید. اکنون Grassi Lakes Trailhead باید در سمت راست شما باشد و با یک پیاده روی کوتاه به دریاچه ها می رسید.

همانطور که از نامش پیداست، منطقه Grassi Lakes شامل دو دریاچه می گردد؛ دریاچه بالادستی و پایین دستی. رنگ هر دو ترکیبی از سبز و آبی است و زمانی که باد نمی وزد، آب آنها بسیار شفاف و زلال است.

اینجا بعلاوه مکانی محبوب برای کوهنوردان و صخره نوردان است که صخره های موجود در آن، به جامانده های یک صخره بزرگ فسیلی می باشند.

بعلاوه نمایی خیره کننده از کوه های راکی کانادا هم در بعضی نقاط به چشم می خورد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 208

به "جذابیت های آلبرتا: آب دریاچه های Grassi به طور خیره کننده ای فیروزه ای رنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابیت های آلبرتا: آب دریاچه های Grassi به طور خیره کننده ای فیروزه ای رنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید