داغی که کرونا بر دل 6 خانواده بوشهری گذاشت

به گزارش زعفران، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز 3 مرد و 3 زن در این استان قربانی کرونا شدند که جوان ترینشان 35 سال داشت.

داغی که کرونا بر دل 6 خانواده بوشهری گذاشت

به گزارش از ، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون 479 نفر در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند.

او اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته 91 بیمار در این بخش ها بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 43 نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون 57 نفر در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند، ادامه داد: 17 نفرشان در شرایط حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با بیان اینکه امروز 6 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش شده است، اسم کرد: 3 مرد 90، 63 و 54 ساله با سابقه بیماری زمینه ای سرطان، اعصاب وروان و دیابت و 3 زن 52، 43 و 35 ساله با سابقه بیماری زمینه ای آسم، دیابت و فشار خون، امروز بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

او گفت: در شبانه روز گذشته 53 بیمار هم باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان ترخیص شده اند، که از این تعداد 41 نفر به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 82 هزار و 976 مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده و هزار و 881 نفر هم قربانی این بیماری شده اند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 217

به "داغی که کرونا بر دل 6 خانواده بوشهری گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داغی که کرونا بر دل 6 خانواده بوشهری گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید