رئیسی: مسائل قم جلوی چشم تمام کشور است ، پروژه های استان مورد غفلت قرار گرفته

به گزارش زعفران، رئیس جمهور گفت: مشکلاتی در استان قم وجود دارد که جلوی چشم نه تنها مردم قم بلکه تمام کشور است و آن ها را رنج می دهد.

رئیسی: مسائل قم جلوی چشم تمام کشور است ، پروژه های استان مورد غفلت قرار گرفته

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه حضور بنده در حرم حضرت معصومه سلام الله علی ها و شهر قم توفیقی است که نصیب بنده و همکارانم شده است، گفت: امروز نهم دی و روز میثاق با ولایت و روز بصیرت است و مردم قم همواره بصیرت آفرین بوده اند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه قم به عنوان خاستگاه انقلاب و مرکز نشر ارزش های دینی همواره در ایام مختلف حماسه آفرینی نموده اند، اضافه کرد: مردم بصیرت آفرین شهر ایثار و اجتهاد همواره در مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و علما، بزرگان و اقشار مختلف قم این مسائل را به خوبی نشان داده اند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت نام حضرت معصومه (س) و اخلاص مردم قم باید نسبت به مسائل و مسائل استان که مورد توجه همگان به عنوان خاستگاه انقلاب و مرکز نشر انقلاب اسلامی است توجه کرد، ادامه داد: از زحمات گذشته ای که برای مردم قم انجام گرفته باید تشکر کرد؛ اما باید نسبت به بعضی مسائل قم توجه کرد.

رئیسی با بیان اینکه مسائلی در استان قم وجود دارد که جلوی چشم نه تنها مردم قم بلکه تمام کشور است، آن ها را رنج می دهد، گفت: قبل از سفر بنده به شهر قم تیمی از دولت به استان آمدند و جلسه های مختلفی را با حضور استاندار، بزرگان و سایر مسئولان برای حل مسائل و مسائل در راستای پیشرفت این استان برگزار نموده اند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه قم پروژه های بسیار مهمی دارد که نسبت به آن ها غفلت شده است، اضافه کرد: در این سفر بنا بر این است تا تصمیم گیری های مهمی برای از سرگیری فعالیت های عمرانی در پروژه فرودگاه، مونوریل و… قم انجام گردد.

وی احتیاج به مسکن و پیگیری برای برطرف این احتیاج مردم قم را دیگر مسئله مهم مردم استان قم دانست و ادامه داد: قم به عنوان استان محوری و شاهراه 17 استان کشور و ظرفیت بسیار خوب صنایع و معادن معدنی می تواند مرکز مهمی برای رشد و پیشرفت کشور در زمینه های صنعتی و تولیدی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 385

به "رئیسی: مسائل قم جلوی چشم تمام کشور است ، پروژه های استان مورد غفلت قرار گرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: مسائل قم جلوی چشم تمام کشور است ، پروژه های استان مورد غفلت قرار گرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید