تور روسیه: روسیه بار دیگر رکورد جانباختگان کرونایی را شکست

به گزارش زعفران، منابع خبری از ثبت بالاترین آمار جانباختگان کرونایی از ابتدای شیوع این ویروس در روسیه خبر دادند.

تور روسیه: روسیه بار دیگر رکورد جانباختگان کرونایی را شکست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، روسیه با اعلام هزار و 106 جانباخته تازه کرونایی در 24 ساعت گذشته، بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی را از ابتدای همه گیری این ویروس در این کشور به ثبت رساند.

این آمار در حالی منتشر می گردد که آمار مبتلایان تازه روزانه در این کشور در هفته های اخیر به قدری بالا رفته که مقامات و دولت روسیه تصمیم به اعلام دوباره محدودیت های کرونایی گرفتند.

آمار مبتلایان روزانه به کرونا در روسیه در 6 روز از 8 روز گذشته هربار رکورد تازه را شکسته است. کادر بهداشت و درمان روسیه امروز (سه شنبه) از ابتلای بیش از 36 هزارو 446 نفر به این ویروس خبر دادند؛ این در حالی است که این رقم روز گذشته 37 هزار و 930 نفر اعلام شده بود.

هفته جاری، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور داد تا از 30 اکتبر (8 آبان) به مدت 1 هفته تعطیلی همراه با حقوق در این کشور اجرا گردد. کاخ کرملین هم اظهار داشت پوتین در این مدت هیچ دیدار و نشست حضوری نخواهد داشت.

بعلاوه با اعلام آمار کنونی و شدت شیوع کرونا در این کشور، قرار است در مسکو (مرکز روسیه) از تاریخ 28 اکتبر تا 7 نوامبر (6 تا 16 آبان) خدمات غیرضروری تعطیل شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 300

به "تور روسیه: روسیه بار دیگر رکورد جانباختگان کرونایی را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: روسیه بار دیگر رکورد جانباختگان کرونایی را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید