زمان معرفی سری Redmi Note 11 شیائومی معین شد

به گزارش زعفران، شرکت شیائومی تاریخ معرفی گوشی های Redmi Note 11 را گفت.

زمان معرفی سری Redmi Note 11 شیائومی معین شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران به نقل از gsmarena، شیائومی به تازگی اعلام نموده است که گوشی های سری Redmi Note 11 را در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) معرفی خواهد نمود.

این کمپانی رسما ویژگی هایی از این تلفن همراه را مشخص ننموده، اما تصاویر و پوستر های تبلیغاتی که از آن منتشر شده بعضی از ویژگی ها و امکانات آن را نمایان می نماید. این گوشی هوشمند دارای فناوری پانچ هول مرکزی است و در پشت آن سیستم سه گانه دوربین تعبیه شده است. تصاویری که شیائومی از این گوشی منتشر نموده مربوط به رنگ جنگل مِه آلود است که ترجمه ماشینی از زبان چینی محسوب می گردد.

این گوشی هوشمند لبه های صاف دارد و پورت USB نوع C نیز در پایین آن قرار داده داده. در کنار پورت شارژ نیز می توان بلندگو و میکروفون را دید. این گوشی بعلاوه از جک 3.5 میلی متری برای هدفون پشتیبانی می نماید که در بالای آن قرار داده شده و در کنار آن نیز یک بلندگوی دیگر از شرکت JBL در نظر گرفته شده است.

در لبه سمت راست گوشی هم دکمه های کاهش و افزایش صدا به همراه دکمه پاور قرار داده شده که به نظر می رسد به قابلیت حسگر اثر انگشت مجهز شده است.

ردمی اعلام نموده که Note11، 8.34 میلی متر ضخامت دارد، اما ابعاد این گوشی و همینطور وزن آن را مشخص ننموده است. در حالی که یک هفته به معرفی رسمی این گوشی به جای مانده به نظر می رسد که این کمپانی به منظور افزایش استقبال از گوشی های سری Note 11 در روز های آینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهد نمود.

لازم به ذکر است، گوشی های سری Redmi Note 11 در سه نسخه Note 11، 5G، Note 11 Pro 5G و Note 11 Pro+ 5G عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 330

به "زمان معرفی سری Redmi Note 11 شیائومی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان معرفی سری Redmi Note 11 شیائومی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید