سامسونگ شایعه ساخت گوشی تاشو مالی را تکذیب کرد

به گزارش زعفران، چند روز قبل شایعه ای در خصوص احتمال ساخت گوشی تاشو مالی به وسیله سامسونگ منتشر شد که این شایعه سروصدای زیادی به راه انداخت. در این میان، یکی از افشاگران مدعی شد که گوشی تاشو موردنظر با قیمتی در حدود 400 تا 500 دلار راهی بازار می گردد.

سامسونگ شایعه ساخت گوشی تاشو مالی را تکذیب کرد

حالا سخنگوی شرکت سامسونگ رسما اعلام نکرده که چنین شایعه ای هیچ پایه و اساسی ندارد. روی هم رفته ساخت گوشی تاشو با قیمت حدودا 500 دلاری، به احتمال زیاد یک کار غیرممکن است زیرا نمایشگرهای تاشو همچنان قیمت بسیار بالایی دارند و قیمت آن ها به طور چشمگیری کاهش نیافته است.

از سوی دیگر، باید خاطرنشان کنیم در بازار گوشی های پرچم دار، اپل در حال تصاحب بخشی از سهم بازار سامسونگ است ولی گوشی های تاشو با وجود قیمت بالا، پیروز شده اند توجه بخشی از کاربران را جلب نمایند. این دسته از کاربران با خرید این نوع گوشی های گران قیمت، احساس خاص بودن پیدا می نمایند و حتی اگر سامسونگ قادر به ساخت گوشی تاشو مقرون به صرفه قیمت باشد، با این کار حس خاص بودن این دسته از کاربران را از بین می برد.

در طرف مقابل، شرکت های چینی در زمینه ساخت گوشی های تاشو روز به روز بهتر می شوند و شرکت هایی مانند آنر، وان پلاس و شیائومی پیروز شده اند مدل های تاشو بسیار جذابی را راهی بازار نمایند. به طور معین باید به وان پلاس اوپن اشاره کنیم که از نظر معینات، طراحی، عملکرد و کیفیت ساخت، یک گوشی تاشو فوق العاده محسوب می گردد.

بنابراین با وجود اینکه سامسونگ نمی خواهد یا نمی تواند وارد بازار گوشی های تاشو مالی گردد، باید ببینیم طی یک یا دو سال آینده، آیا شرکت های چینی می توانند یک گوشی تاشو مالی را راهی بازار نمایند یا نه.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 731

به "سامسونگ شایعه ساخت گوشی تاشو مالی را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شایعه ساخت گوشی تاشو مالی را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید