سری گلکسی S22 احتمالا دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت

به گزارش زعفران، اگر پیگیر خبرهای مربوط به گلکسی S22 بوده باشید، احتمالا می دانید که درباره بهره مند نبودن این گوشی ها از دوربین زیر نمایشگر گزارش های زیادی منتشر شده اما حالا بار دیگر یکی از افشاگران مشهور این موضوع را تأیید نموده است.

سری گلکسی S22 احتمالا دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت

گلکسی زد فولد 3 اولین گوشی سامسونگ است که با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار شده ولی رزولوشن این دوربین فقط 4 مگاپیکسل است و در اصل برای استفاده برای تماس های ویدیویی طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل کاربرانی که خواهان ثبت عکس های سلفی باکیفیت با این گوشی هستند، باید از دوربین 10 مگاپیکسلی قرار گرفته در نمایشگر بیرونی استفاده نمایند.

طبق گزارش های منتشر شده، گلکسی S22 و S22 پلاس همراه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری (که احتمالا از فاصله کانونی متغیر بهره می برد) و اولترا واید 12 مگاپیکسلی به دست کاربران می رسند. حتی اگر دوربین سلفی این گوشی ها همان 10 مگاپیکسلی موجود در نسل قبلی باشد، احتمالا این تغییرات با واکنش مثبت کاربران روبه رو خواهد شد.

گلکسی S22 اولترا هم در زمینه دوربین شباهت زیادی به نسل قبلی خود خواهد داشت ولی دوربین های زوم آن بهتر شده اند. به نظر می رسد هر دو دوربین قابلیت زوم متغیر را ارائه می دهند و بعلاوه باید به سنسور عظیم تر 12 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. دوربین های اصلی و اولترا واید هم اگرچه نسبتا بهتر شده اند، اما تفاوت گسترده ای با نسل قبلی ندارند. همین موضوع برای دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی هم صدق می نماید.

طبق آنالیز های اجرا شده، دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 از نظر کیفیت حرفی برای گفتن ندارد و به همین دلیل سامسونگ هم تصمیم گرفته برای مهم ترین پرچم داران خود در سال 2022 این فناوری را کنار بگذارد و شاید در سال 2023 با بهبود کیفیت این نوع دوربین ها، شاهد استفاده از آن برای سری گلکسی S23 باشیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 234

به "سری گلکسی S22 احتمالا دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S22 احتمالا دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید