مقاله: آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا

به گزارش زعفران، مرکز خرید اوت لت دیکسی (Outlet Dixie) یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در شهر تورنتو کانادا است. این فروشگاه محبوب در تمامی روزهای هفته به­غیر از روزهای تعطیل مشغول به فعالیت است. علت محبوبیت زیاد این مرکز خرید فروش البسه متنوع از برندهای مشهور جهان با قیمت های بسیار پایین­تر و ارزان تر نسبت به دیگر مراکز خرید کانادا است. اجناس برندی که از فصل های گذشته برجای مانده و تک سایز هستند. یا کمی دچار خوردگی هستند را به قیمت پایین تر به فروش می رسانند.

مقاله: آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا

مرکز تجاری یورک­ویل ویلِج (Yorkville Village) در شهر تورنتو در دهه 1970 میلادی افتتاح شد و از همان زمان به بعد به پاتوقی برای افراد مشهور جهان تبدیل شده است. این مرکز خرید یکی از مجلل ترین و شیک ترین مراکز خرید در کشور کانادا محسوب می گردد. برترین برندهای جهان در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر در پی کفش، کیف دستی و لباس های مجلسی از طراحان مشهور نظیر کارولینا هرِرا، مایکل کورس، استلا مک کارتنی و کریستین لوبوتَن و… هستید، حتما از مرکز خرید یورک­ویل ویلج تماشا کنید. شما حتی می توانید محصولات خوراکی کاملا ارگانیک و تازه مورد احتیاج خود را از این مرکز خرید تهیه نمایید. بسیاری از مراکز ورزشی مشهور و معتبر نیز در یورک­ویل ویلج کلاس های ورزشی یوگا یا اسپینینگ و… را برگزار می کنند.

انواع پوشاک، عینک، اکسسوری، عطر، کفش و اپل استور را می توانید در فروشگاه های ایتون سنتر با برترین قیمت ممکن بیابید. یکی از مواردی که مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو را از سایر مراکز تجاری متمایز می نماید، وجود یک راه زمینی است. این جهت این امکان را برای خریداران فراهم می نماید تا در دماهای بسیار پایین و حتی دمای منفی 50 درجه به این مرکز خرید مراجعه کنند. در مرکز خرید ایتون علاوه­بر فروشگاه های متنوع، 9 رستوران و فست فود نیز وجود دارد که دارای منو بین المللی هستند.

منبع مقاله: آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 345

به "مقاله: آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید