تور فرانسه ارزان: نقص فنی تسلا و تصادف مرگبار در پاریس، تردد تاکسی های تسلا متوقف می گردد؟

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران، پس از یک سانحه رانندگی مرگبار، بزرگترین شرکت تاکسیرانی پاریس استفاده از ماشین های مدل سه تسلا را در ناوگان خود به تعلیق درآورد.

تور فرانسه ارزان: نقص فنی تسلا و تصادف مرگبار در پاریس، تردد تاکسی های تسلا متوقف می گردد؟

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

شب یکشنبه در منطقه ای در جنوب شرقی پاریس یک راننده کنترل ماشین تسلای خود را از دست داد. این حادثه منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن 20 تن شد که سه نفر از آن ها هم اکنون تحت مراقبت های ویژه هستند. دادستان های پاریس روز یکشنبه تحقیقات خود را پیرامون این سانحه شروع کردند.

به نقل از گاردین، با توجه به سرعت و جهت حرکت خودرو و برخورد با چندین مانع این امکان وجود دارد که دلیل این تصادف نقص فنی ماشین بوده باشد. مثلا ممکن است پدال گاز ماشین گیر نموده باشد.

شرکت تاکسیرانی G7 که ادعای بزرگترین شرکت تاکسیرانی اروپا را دارد گفت که 37 نفر از رانندگانش از خودرو تسلا مدل سه استفاده نموده اند. باقی مدل های تسلا همچنان در کار خدمت رسانی باقی می مانند.

پس از اینکه کمپانی تسلا اطلاعات خودرو را از راه دور آنالیز کرد، هر گونه نقص فنی در ماشین را انکار کرد.

وزیر حمل و نقل فرانسه روز چهارشنبه گفت: هنوز در این مرحله ادعایی مبنی بر اینکه دلیل تصادف نقص فنی بوده است نداریم. وی اضافه کرد: طی صحبتی که با مدیر عامل تسلا در اروپا داشتیم هیچ هشدار ایمنی در مورد خودرویی که تصادف نموده بود وجود نداشته است.

معاون شرکت G7 گفت:تصادف زمانی اتفاق افتاده است که عصر روز یکشنبه یکی از رانندگان خارج از ساعت کاری همراه خانواده اش در حال رفتن به یک رستوران بودند.

تسلا برای برآورد اینکه این حوادث به دلیل نقص فنی بوده اند یا خیر اطلاعات سنسورها و دوربین های ماشین های خود را جمع آوری می نماید.

پیش از این هم امنیت تسلا برای حوادث مرگباری که در زمان رانندگی اتوماتیک ماشین هایش اتفاق افتاده بود زیر سوال رفته بود. در حالت رانندگی اتوماتیک خودرو به صورت اتوماتیک کنترل فرمان، ترمز و گاز را به دست می گیرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 363

به "تور فرانسه ارزان: نقص فنی تسلا و تصادف مرگبار در پاریس، تردد تاکسی های تسلا متوقف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: نقص فنی تسلا و تصادف مرگبار در پاریس، تردد تاکسی های تسلا متوقف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید